شناسهٔ خبر: 62527652 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

وزیر آموزش و پرورش:

امروز روز تولد دوباره امید در کشور است

اقتصاد ایران: وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز شاهد آن هستیم که با شعار «ما می توانیم» مدرسه را نقطه آغاز قوی شدن ایران عزیز کنیم و به امید ساختن ایران سربلند، زمینه ظهور حضرت حجت (عج) را فراهم آوریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،رضا مراد صحرایی، صبح امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی در آموزشگاه شهید کمندی ضمن تبریک این ایام به ارائه گزارشی از وضعیت شروع سال تحصیلی پرداخت و بیان کرد: مراسم آغاز سال تحصیلی به طور همزمان در حال اجراست و بسیاری از اعضای هیئت دولت در سراسر کشور به همین مناسبت در مدارس مختلف حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: بیش از ۱۵۰ مدیر، معاون و سازمان‌های تابعه در کنار مقامات استانی در مراسم آغاز سال تحصیلی حضور دارند و در سراسر ایران در این جشن حاضر هستند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: طی دو سال فعالیت دولت سیزدهم، بیش از ۳.۵ میلیون مترمربع فضای آموزشی تحویل داده شده است و امسال در کنار ساختن ۲ هزار و ۲۰ مدرسه می توان به ساخت مدارسی همچون این آموزشگاه به همت سازمان نوسازی مدارس کشور ظرف ۱۲۰ روز اشاره کرد.

صحرایی اظهار کرد: امروز شاهد آن هستیم که با شعار «ما می توانیم» مدرسه را نقطه آغاز قوی شدن ایران عزیز کنیم و به امید ساختن ایران سربلند، زمینه ظهور حضرت حجت (عج) را فراهم آوریم.

همچنین محمدمهدی کاظمی؛ رئیس پروژه بازگشایی مدارس ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به معلمان و دانش آموزان گفت: در سال تحصیلی جدید آمادگی پذیرش ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار دانش آموز در ۱۰۰ هزار مدرسه را داریم.

وی ادامه داد: امروز جشن بازگشایی مدارس در همه مدارس سراسر کشور برگزار میشود و ریاست جمهور و وزیر آموزش و پرورش نیز در یکی از مدارس استان تهران در بهارستان حضور دارند تا زنگ آغاز سال تحصیلی و زنگ ایثار و مقاومت به صدا درآید و این زنگ به طور همزمان در مدارس سراسر کشور به صدا در می‌آید.

معاون آموزش متوسطه گفت: بیش از ۱۵۰ میلیون جلد کتاب در ۹۹۰ عنوان تولید شده است و در اختیار ادارات کل آموزش و پرورش قرار گرفته است و امروز تقدیم دانش آموزان می شود.

وی گفت: همه دانشآموزانی که در سامانه مربوط به ثبتنام کتاب درسی ثبت سفارش داشتند، کتاب‌های خود را تحویل می گیرند.

برچسب‌ها:

نظر شما