شناسهٔ خبر: 62521326 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز بازسازی مجموعه معراج شهدا مشهد در هفته دفاع مقدس

بازسازی مجموعه معراج شهدا مشهد در هفته دفاع مقدس آغاز می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگیآغاز بازسازی مجموعه معراج شهدا مشهد در هفته دفاع مقدس شهرداری مشهد گفت: امسال در هفته دفاع مقدس بعد از مدت‌ها مشکلات از سر راه مجموعه معراج برداشته شد و عملیات اجرایی  آن آغاز و بازسازی آن با نماد‌های به یادماندنی انجام می‌شود که امیدواریم تا پایان این دوره به بهره برداری برسد.

یوسف اسماعیل زاده افزود: معراج شهدا مکانی است که بیش از ۱۶ هزار شهید خراسان بزرگ از این محل به خانه ابدی خود رهسپار شدند و امسال در هفته دفاع مقدس بعد از مدت‌ها مشکلات از سر راه این مجموعه برداشته شد.

وی گفت: از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس می‌توان به نمایش بزرگ میدانی «نوری در نیمروز» اشاره کرد. این نمایش به زندگی سردار شهید شوشتری و عملیات مرصاد اشاره می‌کند.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد افزود: این نمایش توسط هنرمندان مشهدی از یکم تا بیست و سوم مهرماه در بولوار نماز اکران می‌شودو شهروندان برای تهیه بلیت می‌توانند عدد پنج را به سامانه ۱۰۰۰۱۰۸ ارسال کنند.

اسماعیل زاده گفت: اقدام دیگر طرح روشنای شهر است که براساس آن ۱۷ دیوار سطح یک در شهر مشهد مزین به چهره نورانی شهدا خواهد شد.

وی افزود: همچنین در ۱۳ منطقه شهری نیز برنامه‌هایی پیش‌بینی شده که شامل جشن‌های ایستادگی و رونمایی از یادمان شهدا است.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به رونمایی از یادمان پروژه کوهسنگی گفت: کمپین تبلیغاتی و فضا سازی شهری، کاروان مقاومت و غبارروبی نزار شهدا از دیگر برنامه‌های ما در هفته دفاع مقدس است.

نظر شما