شناسهٔ خبر: 62510607 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تمدید مهلت استفاده از اراضی دولتی در طرح نهضت ملی مسکن برای ایثارگران

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از تمدید مهلت استفاده از اراضی دولتی در طرح نهضت ملی مسکن برای ایثارگران خبرداد.

صاحب‌خبر -

تمدید مهلت استفاده از اراضی دولتی در طرح نهضت ملی مسکن برای ایثارگرانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، بهزاد شاکرمی گفت: مهلت استفاده از اراضی دولتی در طرح نهضت ملی مسکن برای خانواده معظم شهدا، جانبازان بالای ۲۵ درصد و آزادگان تا پایان سال ۱۴۰۲ تمدید شد.

وی با اشاره به طرح جهش تولید مسکن افزود: یکی از راه‌های تولید مسکن، وارد چرخه تولید کردن اراضی دولتی واگذار شده به مردم در سنوات گذشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از همه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان بالای ۲۵ درصد و آزادگان خواست برای اینکه اراضی در اختیار آنان وارد چرخه تولید مسکن شود به اداره کل راه و شهرسازی و ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها مراجعه کنند تا نامه موافقت آن‌ها به شهرداری‌ها برای ساخت این اراضی ابلاغ شود.

شاکرمی تصریح کرد: برای ساخت این اراضی نیز تسهیلات پنج هزار و ۵۰۰ میلیون ریالی نهضت ملی مسکن پرداخت خواهد شد.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از مجموع چهار میلیون مسکن هدف گذاری شده برای طرح نهضت ملی مسکن در کشور، سهم لرستان ۱۱۶ هزار واحد است و از ۱۵۳ هزار نفر ثبت نام شده در طرح نهضت ملی مسکن، ۴۰ هزار نفر تاکنون تائید شده اند.

شاکرمی با بیان اینکه ۱۰۰ هزار خانوار در لرستان مستاجر هستند، گفت: برای اجرای این طرح در استان به بیش از یک هزار هکتار زمین نیاز است.

نظر شما