شناسهٔ خبر: 62508345 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ایران همین‌طوری است، امکانات کم و توقع بالا؛

حسینی: بدون امکانات قهرمانی می‎‌خواهید

سنگربان تیم فوتبال امید از بی‌توجهی اهالی فوتبال و همین‌طور مسئولان نسبت به این تیم گلایه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌ سه"، حسین حسینی، سنگربان تیم فوتبال امید، پس از پیروزی 4 بر صفر مقابل ویتنام در دومین بازی گروهی گفت: خدا را شکر بازی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و با کسب 3 امتیاز صدرنشین جدول شدیم. 

او درباره بازی با عربستان هم گفت: البته بازی قبلی هم خیلی بازی خوبی انجام دادیم. حالا خدا را شکر که صدرنشین شدیم. به امید خدا بازی بعدی را ببریم.

حسینی درباره حذف تیم امید از ادامه مسیر راهیابی به المپیک پاریس بیان کرد: اول درباره خودم بگویم که خیلی خوشحالم اینجا هستم. مهم بازی کردن برای تیم ملی کشورم است. مهم نیست بقیه صحبت‌ها. صحبت‌هایی بود که شاید من ناراضی باشم. اصلا اینطور نیست. مهم بازی کردن برای تیم ملی ایران است؛ چه بزرگسالان و جوانان. امیدوارم بتوانم به تیم کمک کنم.

1925379

سنگربان باتجربه استقلال در بخش دیگری از صحبت‌هایش بیان کرد: چیزی که خیلی جالب است اینکه خب متاسفانه با کارت زرد تیم المپیک ما حذف شد، اما در این چند روزی که اینجا هستم، هیچ توجهی به این تیم نمی‌شود. به نظرم به حال خودش رها شده. فکر می‌کنند این تیم هم قرار است مثل دوره‌های قبل حذف شود و برگردد. واقعا برایم جالب است که چرا نسبت به این تیم اینقدر بی‌تفاوت هستند. ولی مطمئن باشید با این انسجامی که از بچه‌ها و کادر فنی دیده‌ام، اینجا هستیم که ناکامی دوره‌های قبل را جبران کنند. اما اینطوری نمی‌شود که خیلی آماتور و بدون امکانات جلو برویم. از مسئولین می‌خواهم که از بازی‌های بعدی بیشتر کنار تیم باشند که بتوانیم به یک مقام خوب برسیم.

خبرنگاران از حسینی درباره جزئیات کمبودهای تیم امید پرسید و او در واکنش به این سوال توضیح داد: خب بالاخره در این چند روزه که اینجا بازی داشتیم، رسانه‌ها هم از بچه‌ها چیزی نزدند. برایم جالب بود که امروز تیم امید بازی داشت ولی خیلی از مردم نمی‌دانستند بازی ساعت چند برگزار می‌شود. واقعا این بی‌توجهی‌ها درست نیست. این بچه‌ها دوست‌داشتنی هستند و آینده فوتبال ایران. مطمئنا باید بیشتر به آنها رسید و امکانات را در بازی‌های بعدی بیشتر کنند.

سنگربان تیم امید در پایان در واکنش به اینکه تیم می‌تواند قهرمان شود یا خیر، بیان کرد: بدون امکانات شما قهرمانی می‌خواهید. متاسفانه ایران همین‌طوری است. بدون امکانات ولی توقعات بالا. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که به یک مقام خوب برسیم.

نظر شما