شناسهٔ خبر: 62495999 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

امروز آغاز مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان - بلگراد

شاگردان رنگرز به دنبال سکو و مدال بیشتر

روزنامه جوان

با پایان یافتن رقابت‌های قهرمانی جهان کشتی آزاد، بلگراد از امروز شاهد آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان است. فرنگی‌کاران ایران که سال گذشته عنوان چهارمی رقابت‌های جهانی را به دست آوردند، امسال برای جبران راهی صربستان شده‌اند.

صاحب‌خبر -

شاگردان حسن رنگرز حالا کار سختی پیش‌رو دارند، چراکه نتایج نه‌چندان جالب توجه کشتی آزاد این توقع را در بین علاقه‌مندان به ورزش اول ایجاد کرده است که آن‌ها با کشتی‌های خوب و مدال‌آوری نتیجه کشتی آزاد را جبران کنند. تیم ملی کشتی فرنگی امسال با شرایط متفاوتی روی تشک خواهد رفت. محمد بنا بعد از ناکامی تیمش در بلگراد از سمت خود استعفا کرد و حسن رنگرز قهرمان پیشین جهان جایش را گرفت. تیم او بعد از جابه‌جایی کادرفنی به هر مسابقه‎‌ای که رفت دست پر و با بهترین عناوین به کشور بازگشت و این امیدواری را ایجاد کرد که امسال برای کشتی فرنگی سال متفاوتی است از آن جهت که بتواند جبران ناکامی سال گذشته را بکند.
پویا دادمرز در ۵۵ کیلوگرم، مهدی محسن‌نژاد در ۶۰ کیلوگرم، ایمان محمدی در ۶۳ کیلوگرم، محمدرضا گرایی در ۶۷ کیلوگرم، دانیال سهرابی در ۷۲ کیلوگرم، محمدعلی گرایی در ۷۷ کیلوگرم، علیرضا مهمدی در ۸۲ کیلوگرم، ناصر علیزاده در ۸۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی در ۹۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلو ترکیب تیم فرنگی را در مسابقات جهانی تشکیل می‌دهند. امروز مسابقات چهار وزن اول برگزار می‌شود، جایی که پویا دادمرز در ۵۵، محمدعلی گرایی در ۷۷، علیرضا مهمدی در ۸۲ و امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلوگرم به مصاف رقبای جهانی خود می‌روند تا با راهیابی به دیدار‌های پایانی اوزان خود فردا شب برای کسب مدال طلا مبارزه کنند. اما فردا کشتی‌های اوزان ۶۰، ۷۲ و ۹۷ کیلوگرم برگزار می‌شود، جایی که مهدی محسن‌نژاد، دانیال سهرابی و محمدهادی ساروی روی تشک حاضر می‌شوند تا برای کسب مدال و سهمیه المپیک تلاش کنند. روز شنبه هم دیدار‌های سه وزن پایانی انجام می‌شود و ایمان محمدی در ۶۳، محمدرضا گرایی در ۶۷ و ناصر علیزاده در ۸۷ کیلوگرم به مصاف حریفانشان می‌روند. رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان یک‌شنبه شب با انجام کشتی‌های رده‌بندی و فینال سه وزن آخر به پایان می‌رسد.

نظر شما