شناسهٔ خبر: 62495984 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

برخی مسیرها از ساعت 24 امشب مسدود می‌شود

اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز جمعه نیروهای مسلح در جوار حرم مطهر امام خمینی(ره)

معاون عملیات پلیس راهور پایتخت از اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای مراسم رژه نیروهای مسلح در اطراف حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.

صاحب‌خبر -
 
 
 
 
سرهنگ محمد رازقی  به پایگاه خبری پلیس گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از روز جمعه شروع و در این ایام مراسم خاصی برگزار خواهد شد. مهم‌ترین بخش این مراسم رژه نیروهای مسلح در صبح روز جمعه 31 شهریور می‌باشد که در بلوار علامه عسگری و ضلع شمالی حرم مطهر برگزار خواهد شد که با توجه به گستردگی این مراسم پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ویژه ترافیکی خاصی را در نظر گرفته است.
رازقی بیان داشت: از نیمه شب پنج شنبه(امروز)، یعنی از ساعت 24، بزرگراه هاشمی و علامه عسگری مسدود خواهند شد، لذا کسانی که قصد عبور از این محدوده را دارند مخصوصا افرادی که می‌خواهند به بهشت زهرا(س) بروند می‌باید، سفر خود را مدیریت کنند تا با ترافیک روبرو نشوند.
وی ادامه داد: از ساعت 24 پنج‌شنبه مسیر شمال به جنوب صالح‌آباد از روی پل شهید صنیع‌خانی مسدود خواهد شد، یعنی آزادگان غرب به جنوب، شرق به جنوب و شمال به جنوب صالح‌آباد کلا مسدود خواهد شد و اجازه تردد داده نخواهد شد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: طول بلوار علامه عسگری نیز به همین صورت می‌باشد و به سمت شرق از جاده قدیم قم از شهید رجایی و از سمت غرب از آزادراه خلیج فارس کلا مسدود و اجازه تردد داده نخواهد شد، یعنی آزادراه جنوب به شرق، شمال به شرق و غرب به شرق و محدوده جاده قم از جنوب به غرب، شمال به غرب کلا مسدود خواهد شد.
رازقی گفت: لازم به ذکر است کلیه فرعی‌های این محورها نیز مسدود و اجازه تردد داده نخواهد شد و مسیر جایگزین هم برای افرادی که قصد تردد به بهشت زهرا(س) را دارند، بزرگراه شهید رجایی و جاده قدیم قم می‌باشد که می‌توانند از درب‌های جنوبی وارد بهشت زهرا(س) شوند.
وی اظهار داشت: اعمال این محدودیت‌ها، محدودیتی برای تردد دیگر رانندگان ایجاد نمی‌کند چرا که مسیرهای جایگزین وجود دارد و دیگر محورها باز است و برای رانندگان عبوری به هیچ عنوان مشکلی به وجود نخواهد آمد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: صبح جمعه شلوغ‌ترین زمان برای رفتن به بهشت زهرا(س) است، که توصیه می‌شود کسانی که قصد زیارت اهل قبور را دارند این کار را به پنج‌شنبه موکول نمایند و در این روز به بهشت زهرا(س) تشریف ببرند تا با ترافیک روز جمعه مواجه نشوند ولی این وضعیت تا ساعت 11-12 روز جمعه خواهد بود و محدودیت‌ها برداشته خواهد شد.
رازقی گفت: همکاران بنده در تمامی مسیرهای اعلامی حضوری پر رنگ دارند و مشغول روان‌سازی ترافیک و تامین نظم عبور و مرور خواهند بود.

نظر شما