شناسهٔ خبر: 62495884 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۴۰ عنوان همایش در ۲۰ سال گذشته توسط بنیاد امام رضا(ع) برگزار شده است

ایلام - ایرنا - مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) گفت: در ۲۰ سال گذشته ۴۰ عنوان همایش توسط این بنیاد در کشور برگزار شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مرتضی سعیدی زاده" شامگاه چهارشنبه در نشست هم اندیشی همایش بین المللی علمی پژوهشی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی در ایلام، اظهار کرد: آنچه که ما در بنیاد بین المللی امام رضا (ع) به دنبال آن هستیم، یک تبیین جدیدتر در عرصه فرهنگی و هنری است.

وی گفت: بنیاد بین المللی امام رضا(ع) زیر مجموعه وزارت ارشاد است، در زیست بوم فرهنگ و هنر فعالیت می‌کند و سعی داریم به کارهای عمیق در حوزه علمی به عنوان پشتوانه‌های جشنواره‌ها نیز ورود کنیم.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) تصریح کرد: در ۲۰ سال گذشته ۴۰ عنوان همایش توسط این بنیاد در کشور برگزار شده که سعی داریم در آینده‌ای نزدیک اثر بخشی این جشنواره‌ها و همایش‌ها افزایش یابد.

سعیدی زاده با بیان اینکه امسال در چهار استان همایش علمی - پژوهشی رضوی برگزار می شود، افزود: همایش علمی و پژوهشی حکمرانی اسلامی مبتنی بر فرهنگ و سیره رضوی در استان ایلام برگزار می‌شود.

۴۰ عنوان همایش در ۲۰ سال گذشته توسط بنیاد امام رضا(ع) برگزار شده است

وی گفت: سه همایش علمی-پژوهشی دیگر در استان‌های کرمانشاه، اردبیل و مرکزی در حال پیگیری است و سعی شده هر استان محور یک اقدام بنیاد در عرصه ملی شود و در استان‌ها با ظرفیت‌سازی که انجام می‌ شود، انتظار می رود که بتوانیم در کل کشور این جریان شکل بگیرد.

سعیدی زاده ادامه داد: همایش‌های علمی-پژوهشی به عنوان پشتوانه‌ این فعالیت‌های فرهنگی و هنری در فضای فرهنگی کشور تعریف شده است و این همایش ها، به‌عنوان عنصر هویت بخشی علمی این جریان در کشور خواهند بود.

به گزارش ایرنا، نشست هم اندیشی همایش بین المللی علمی پژوهشی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی با حضور سعیدی زاده، مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) و اعضای کمیته علمی این همایش در محل سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری ایلام برگزار شد.

نظر شما