شناسهٔ خبر: 62494651 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

هفته پنجم لیگ بیست و سوم

پیروزی تراکتور در پایتخت و ملوان در سن‌سیروس

صاحب‌خبر -
هوادار تهران از ساعت ۱۸ امروز میزبان تراکتور تبریز در ورزشگاه پاس تهران بود. این دیدار بدون حضور تماشاگر برگزار شد تا ورزشگاه‌های پایتخت از ابتدای فصل جاری لیگ برتر همچنان از حضور هواداران تیم‌ها محروم باشند.
این بازی با پیروزی یک بر صفر تراکتور به پایان رسید. عارف آغاسی (۱۷) گل تراکتور را روی پاس ریکاردو آلوز به ثمر رساند.
شاگردان پاکو خمز سومین پیروزی متوالی خود را کسب کردند تا با ۹ امتیاز صعودی مطلوب در جدول داشته و به رتبه چهارم جدول صعود کند. این تیم پس از دو شکست مقابل سپاهان و پرسپولیس توانست شرایط متفاوتی را برای خود رقم بزند تا نشان دهد همچنان دنبال جنگیدن برای عنوان قهرمانی است. از سوی دیگر هوادار تهران با اندیشه‌های فکری بار دیگر شکست خورد تا همچنان با ۵ امتیاز چشم انتظار بازی‌های پیش روی خود باشد. شایان ذکر است
ملوان در سن‌سیروس جشن گرفت
دیدار نخست هفته پنجم لیگ برتر بین ملوان بندرانزلی و پیکان تهران برگزار شد که با پیروزی دو بر صفر ملوان به پایان رسید. دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و پیکان تهران از ساعت ۱۷:۴۵ امروز در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی برگزار شد. نخستین بازی هفته پنجم لیگ برتر ایران با پیروزی دو بر صفر میزبان همراه بود. پیمان رنجبری (۴۳) و رضا جعفری (۷۶) برای ملوان گلزنی کردند تا سه امتیاز دیگر به اندوخته‌های قوی سپید انزلی در لیگ بیست و سوم افزوده شود.
ملوان در حالی به پیروزی شیرین خانگی رسید که عملکرد بازیکنان این تیم در نیمه اول چندان باب میل مهدی تارتار نبود تا سرمربی این تیم تصمیم به تعویض در دقیقه ۳۸ بازی گرفته و مسعود زائر کاظمینی و امین پورعلی را تعویض و حسین صادقی و مهران احمدی را وارد زمین کند تا روند بازی را تغییر دهد که در این مسیر موفق هم بود.
ملوان با این پیروزی ۷ امتیازی شد تا به رتبه هفتم جدول هم صعود کند. این در حالی است که پیکان تهران با هدایت رسول خطیبی همچنان در حسرت پیروزی است. خودروسازان تا کنون ۳ امتیاز کسب کرده اند تا فعلاً در رده دوازدهم قرار بگیرند.
برنامه سایر بازی‌های هفته پنجم به شرح زیر است:
پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲
* مس رفسنجان - آلومینیوم اراک؛ ساعت ۱۸:۱۵
* استقلال خوزستان - ذوب آهن؛ ساعت ۱۹

نظر شما