شناسهٔ خبر: 62471790 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

دستگیری ۴ عنصر ضدامنیتی در روزهای اخیر در شهریار

فارس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار از دستگیری ۴ عنصر ضدانقلاب در جریان اقدامات ضدامنیتی در روزهای اخیر در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سرهنگ فیاض اللهیاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین شهرستان شهریار در رابطه با دستگیری برخی عوامل ضدامنیتی در روزهای اخیر در این شهرستان اظهار کرد: پیرو سلسله اقدامات فنی و میدانی انجام شده، یکی از اعضای شبکه معاند موسوم به «ارتش مردمی» که اقدام به برقراری ارتباط و ارسال خبرهای جعلی برای سرکرده گروهک تروریستی مذکور کرده بود با دستور مقام قضایی توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه پاسداران شهرستان شهریار بازداشت شد.

وی افزود: همچنین در ادامه اقدامات اطلاعاتی شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان در اطلاعات سپاه شهرستان شهریار، پس از هماهنگی و کسب اخذ دستور قضایی یکی از مرتبطین سازمان منحوس منافقین نیز شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین شهرستان شهریار ادامه داد: طی روزهای اخیر نیز پیرو اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه شهرستان شهریار، ۲ نفر از عناصر جریان ضدانقلاب که قصد برهم زدن امنیت کشور را داشتند، پیش از هرگونه اقدام مخل امنیت با دستور مقام قضایی بازداشت شدند.

سرهنگ اللهیاری افزود: در جریان دستگیری این ۲ عنصر ضدانقلاب، از این افراد تعداد سه قبضه سلاح گرم و مقادیری مهمات جنگی و سه تیغه خشاب سلاح گرم و همچنین تعداد قابل توجهی سلاح سرد کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه این دستگیری‌ها در راستای حساسیت مردم نسبت به امنیت کشور و انقلاب اسلامی و گزارش‌های آن‌ها و اشرافیت اطلاعاتی و رصدهای سربازان گمنام امام زمان در اطلاعات سپاه شهرستان شهریار انجام شده است، گفت: هموطنان گرامی در صورت مشاهده هرگونه فعالیت‌های مجرمانه و ضد امنیتی مراتب را سریعاً با شماره ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه گزارش دهند.

نظر شما