شناسهٔ خبر: 62469965 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رئال در مضیقه: 3 بازیکن آکادمی در فهرست آنچلوتی

کارلو آنچلوتی فهرست رئال مادرید برای بازی مقابل یونیون برلین در لیگ قهرمانان را اعلام کرد که بازگشت فرلان مندی و حضور سه بازیکن از آکادمی رئال از نکات جالب این فهرست است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فرداشب فصل جدید لیگ قهرمانان را با بازی مقابل یونیون برلین در برنابئو آغاز می‌کند. کارلو آنچلوتی امروز فهرست 21نفره بازیکنانش برای این بازی را اعلام کرد.

یکی از نکات جالب فهرست رئال مادرید بازگشت فرلان مندی و همچنین عدم حضور دنی کارواخال به دلیل مصدومیت است. آنچلوتی که با تعداد زیادی بازیکن مصدوم روبرو است در این فهرست نام سه نفر از بازیکنان آکادمی رئال مادرید را اضافه کرده است.

1927656

فرلان مندی در دوران پیش‌فصل با مصدومیت عضلانی مواجه شد و بعد از 52 روز حالا بار دیگر به فهرست رئال برگشته است. انتظار می‌رفت مندی یکشنبه این هفته در بازی رئال در لالیگا وارد زمین شود اما آنچلوتی تصمیم گرفت منتظر بماند تا او به اوج آمادگی برسد و حالا این مدافع برای بازی مقابل یونیون برلین در فهرست کارلتو قرار گرفته است.

بحران رئال مادرید به دلیل مصدومیت چندین ستاره این تیم با پیوستن دنی کارواخال به آنها شدیدتر شده است. رئال در حال حاضر ستاره‌های مهمی مثل کورتوا، میلیتائو، آردا گولر و وینیسیوس را در اختیار ندارد.

1927657

سه بازیکن آکادمی رئال مادرید که برای بازی فردا در فهرست رئال مادرید قرار گرفته‌اند لوکاس گونزالس، وینیسیوس توبیاس و گونزالو هستند.

فهرست بازیکنان رئال مادرید برای بازی با یونیون برلین:

دروازه‌بان‌ها: لونین، کپا و کانیزارس
مدافعان: آلابا، ناچو، لوکاس واسکز، فران گارسیا، رودیگر، فرلان مندی و توبیاس
هافبک‌ها: جود بلینگام، تونی کروس، لوکا مودریچ، کاماوینگا، فده والورده، شوامنی، سبایوس
مهاجمان: رودریگو، خوسلو، براهیم دیاز، گونزالو

نظر شما