شناسهٔ خبر: 62466730 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنجشنبه به ایلام می‌آید

ایلام- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منظور دیدار با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، بررسی وضعیت زیرساخت‌های فرهنگی و هنری استان به ایلام می‌آید.

صاحب‌خبر -
علی هوشمند، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، گفت: محمدمهدی اسماعیلی، وزیر  فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور دیدار با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، بررسی وضعیت زیرساخت‌های فرهنگی و هنری استان، حضور در اختتامیه جشنواره تئاتر طنز استان، عصر روز پنج‌شنبه سی‌ام شهریورماه به استان ایلام سفر می‌کند.
 
وی ادامه داد: حضور در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان برای ترسیم چشم‌ اندازهای نهاد شورای فرهنگ عمومی در استان به عنوان پیش‌نیاز سفر ریاست محترم جمهوری و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول حضور در استان ایلام خواهد بود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: در این سفر، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن دیدار با حافظ روشن‌دل بین‌المللی قرآن کریم و حافظ کل نهج‌البلاغه در استان، در اختتامیه جشنواره تئاتر طنز تی تالی استان  که روز پنج‌شنبه در شهرستان ایوان برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

نظر شما