شناسهٔ خبر: 62464210 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رقبای پاروزنان ایران در دور مقدماتی بازی‌های آسیایی مشخص شدند

پس از برگزاری جلسه سرپرستان تیم‌های مسابقات قایقرانی روئینگ بازی‌های آسیایی هانگژو، رقبای پاروزنان ایران مشخص شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما، مسابقات روئینگ بازی‌های آسیایی از فردا ۲۹ شهریور در مرکز ورزش‌های آبی فویانگ هانگژو آغاز می‌شود.
تیم ایران با ۵ پاروزن در بخش بانوان و ۲ پاروزن در بخش مردان در این رقابت‌ها حاضر است.
افشین فرزام سرمربی تیم ملی روئینگ ایران در این بازی‌ها است و هما خاتمی و فرزین رضایی به عنوان مربی در کنار او حضور دارند.
پس از برگزاری جلسه سرپرستان تیم‌ها، رقبای پاروزنان کشورمان در دور مقدماتی مشخص شدند.
ملی‌پوشان ایران فردا در دور مقدماتی ۵ ماده به مصاف رقیبان می‌روند.
مسابقات دور مقدماتی پاروزنان ایران در مسابقات روئینگ بازی‌های آسیایی:
نازنین ملایی و کیمیا زارعی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان از ساعت ۴:۴۰ در گروه دوم مقدماتی با حریفانی از چین‌تایپه، تایلند، کره و هند رو به رو خواهند شد. قایق اول این رقابت مستقیم به فینال صعود می‌کند و بقیه قایق‌ها به شانس مجدد می‌روند.
مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سنگین‌وزن بانوان از ساعت ۵:۱۰ در گروه اول مقدماتی با حریفانی از قزاقستان، کره، سریلانکا و ویتنام رقابت می‌کنند. قایق اول و دوم این رقابت به فینال راه می‌یابند و بقیه راهی شانس مجدد می‌شوند.
امیرحسین محمودپور و رضا قهرمانی در روئینگ دونفره سنگین‌وزن مردان از ساعت ۵:۴۰ در گروه دوم مقدماتی به مصاف رقبایی از عراق، هنگ‌کنگ، بحرین، ازبکستان و تایلند می‌روند. قایق اول این رقابت راهی فینال می‌شود و مابقی به شانس مجدد می‌روند.
امیرحسین محمودپور از ساعت ۱۱:۲۰ در گروه سوم مقدماتی روئینگ تکنفره سنگین‌وزن مردان با نمایندگان عربستان، پاکستان، عراق و کویت مسابقه می‌دهد. نفرات اول تا سوم این رقابت به نیمه‌نهایی و مابقی راهی شانس مجدد می‌شوند.
تیم روئینگ چهارنفره بانوان ایران با ترکیب مهسا جاور، نازنین ملایی، زینب نوروزی و فاطمه مجلل در مسابقه تعیین خط روئینگ چهارنفره سنگین‌وزن بانوان با حریفانی از چین، اندونزی، ویتنام و قزاقستان رقابت خواهد کرد.

نظر شما