شناسهٔ خبر: 6245315 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

تکمیل رویکرد جنایتکارانه صهیونیست ها علیه غزه؛

فراخوان ۴۰ هزار نظامی ذخیره برای هجوم به فلسطینیان!

رژیم صهیونیستی از صبح امروز سه شنبه، آغاز عملیات نظامی در غزه را اعلام کرد. در این حملات، جنگنده‌های اشغالگران، شماری از مناطق غزه را موشک باران کردند. نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی صبح امروز حماس را به تشدید حملات تهدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی، با فراخوان 40 هزار نظامی ذخیره این رژیم موافقت کرد. این اقدام در حالی صورت می گیرد که رژیم اشغالگر، همه نوع فشار و تحریم و جنایت را علیه فلسطینیان، به ویژه ساکنان نوار غزه، اجرا کرده که البته هر بار با نیروی مقاومت فلسطین، به شکست انجامیده است.

 

رژیم صهیونیستی از صبح امروز سه شنبه، آغاز عملیات نظامی در غزه را اعلام کرد. در این حملات، جنگنده‌های اشغالگران، شماری از مناطق غزه را موشک باران کردند.

رژیم اشغالگر قدس در این باره مدعی شد، عملیات پیشدستانه را بر ضد حماس در غزه آغاز کرده است تا به زعم خود «اقدامات تروریستی که ساکنان سرزمین های اشغالی، به صورت روزمره با آن مواجه هستند»، متوقف کند.

پیش از این نیز ارتش رژیم صهیونیستی، نیروهای ذخیره خود را برای مقدمه سازی هرگونه تشدید فعالیت‌های نظامی، در مرز با غزه فرا خوانده بود.

جنبش‌های مقاومت فلسطین از جمله حماس و جهاد اسلامی خواستار قیام مردمی و بسیج عمومی برای مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی شده بودند.

 

برابر این گزارش، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، از دستور آماده‌باش بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم‌ صهیونیستی، به ارتش برای «حمله تمام عیار» به نوار غزه خبر داد. نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی صبح امروز حماس را به تشدید حملات تهدید کرده است.

برابر این گزارش، شبکه المیادین در گزارشی اعلام کرد: «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در فرمان خود بر افزایش توان واکنشی و عملیات نظامی ارتش این رژیم علیه مواضع حماس در نوارغزه تاکید کرده است.

 


 

نظر شما