شناسهٔ خبر: 6245179 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امام جمعه موقت زنجان:

روز قدس روز عزت اسلام و مسلمانان است

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه روز قدس روز عزت اسلام و مسلمانان است، گفت: مسلمانان با فریادهای مکرر بر سر رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی همواره حمایت خود را از فلسطینی‌ها ابراز کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

میریعقوب موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بزرگداشت روز قدس تنها متعلق به مردم ایران نیست، بلکه متعلق به مردم جهان است.

امام جمعه موقت زنجان نامگذاری روز قدس را نشان از دوراندیشی امام خمینی (ره) دانست و افزود: امام (ره) با نامگذاری این روز باعث وحدت و انسجام جهان اسلام شده است.

موسوی با بیان اینکه روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز اتحاد مسلمانان است، خاطرنشان کرد: در این روز مسلمانان انزجار خود را از رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام می‌کنند.

وی با بیان اینکه بر هر مسلمانی ضروری است که در راهپیمایی روز قدس شرکت کند، ادامه داد: حضور تک تک افراد جامعه در این راهپیمایی لازم و ضروری است.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه مسلمانان با مشت‌های گره خورده حمایت خود را از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین نشان دهند، اظهار کرد: مسلمانان با فریادهای مکرر بر سر رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی همواره حمایت خود را از فلسطینی‌ها ابراز کرده‌اند.

موسوی با بیان اینکه روز قدس روز عزت اسلام و مسلمانان است، خاطر نشان کرد: این روز باعث ذلت و خواری دشمنان اسلام می‌شود.

وی از عموم مردم خواست تا با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم بی‌دفاع فلسطین و گفت: روز قدس روز تعهد مسلمانان در مقابل یکدیگر است.

انتهای پیام/73009/ت20/ژ1001

نظر شما