شناسهٔ خبر: 6245077 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تشییع نخستین شهید غواص شناسایی شده در کرج

خبرگزاری شبستان: هم اکنون شهید سید جلیل میری ورکی، نخستین شهید شناسایی شده غواص ، با دست های بسته در کرج واقع در میدان شهداء با حضور مردمان ولایتمدار تشییع می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز، پدر پیر شهیدی از کنار تابوت شهدای گمنام غواص دست بسته که به معراج الشهداء آورده شده بودند، آرام برخاست و بار دیگر نیم نگاهی به تابوت انداخت.

 

بوی پسر را از میان 175 غواص شهید دست بسته می شنید، اما شرم می کرد، فریاد برآورد و بگوید او پسر من است.

 

در این بحران خروش رودهای جاهلی که انسان هایی با خلق و خوی حیوانی، گریبان خود را برای کشتار انسان های بی دفاع چاک می دهند، و رنج دوران را بر انسان و انسانیت تحمل می کنند، از میان آوارها خاک شهدایی با دستان بسته با عنوان غواصان دوران دفاع مقدس با عطر و بوی گل های بهشتی سر بر آورده اند.

 

کلمات ساده ای است، که به هدف می نشیند، شهدای غواص دست بسته آمده اند، در معراج الشهداء محفل گزیده اند و یکی از آنان که نخستین شهید شناسایی شده است، متعلق به استان البرز است.

 

و البرز بار دیگر مفتخر است، آرام جانی را در دل خود بنشاند، که دریا را آرام جان بود.

 

عصر دیروز مسجد جامع امام صادق علیه السلام سه راه رجایی شهر، میزبان مفتخر این شهید بود، و پایان شب هیآت انصار الامام در ضیاتی به رسم ادب در محضر سید جلیل میری ورکی ، نخستین شهید غواص دست بسته شناسایی شده، زانو زدند.

 

هم اکنون، مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور جمع کثیری از مردم وجود مبارک نخستین شهید غواص دست بسته شناسایی شده در معراج شهداء تشییع می شود.

 

وجود مبارک این شهید عالی مقام ظهر امروز در امامزاده طاهر علیه السلام در کرج تدفین می شود.

 

پایان پیام/

نظر شما