شناسهٔ خبر: 62448444 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

در بدو ورود به نیویورک؛

رئیسی: انتظار داریم سازمان ملل صدای ملت‌ها باشد نه صدای قدرت‌ها

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه انتظار داریم سازمان ملل صدای ملت‌ها باشد نه صدای قدرت‌ها، گفت: امیدوارم به عنوان نماینده ملت بزرگ ایران آنچه اقتضای این نمایندگی است را بیان کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور در بدو ورود به نیویورک اظهار داشت: از فرصت استفاده می‌کنیم که صدای ملت ایران را به گوش جهانیان برسانیم؛ این صدا امروز رساتر از همیشه است چراکه سال گذشته پیروزی بزرگی را در مقابل جنگ شناختی و ترکیبی دشمن پشت سر گذاشتیم.

حجت‌الاسلام رئیسی افزود: سازمان ملل متحد و مجمع عمومی این سازمان دارای ظرفیتی است که می‌توان سخن مردم ایران را در آن بیان کرد و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران را تبیین کرد.

رئیس جمهور تاکید کرد: دشمن تصور می‌کرد با این تکانه‌ها درخت تنومند انقلاب اسلامی دچار مشکل می‌شود اما دشمن دچار اشتباه محاسباتی شد.

وی افزود: انتظار داریم سازمان ملل صدای ملت‌ها باشد نه صدای قدرت‌ها. ملت بزرگ ایران در حق‌خواهی، عدالت‌خواهی و مبارزه با تبعیض و بی‌عدالتی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. امیدوارم به عنوان نماینده ملت بزرگ ایران آنچه اقتضای این نمایندگی است را بیان کنم.

انتهای پیام/371

نظر شما