شناسهٔ خبر: 6244632 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

پيام مشترک نماينده ولي فقيه و استاندار گيلان به مناسبت روز قدس:

بيت‌المقدس پاره تن اسلام است

موج - نماينده ولي فقيه و استاندار گيلان با صدور پيامي مشترک به مناسبت روز قدس عنوان کردند: روز قدس نشانه تدبير و دورانديشي حکيمانه امام (ره) براي حمايت از ملت مظلوم فلسطين بوده تا براي هميشه مساله فلسطين در ياد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند و فراموش نکنند که بيت‌المقدس پاره تن اسلام است.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج از رشت، آيت‌الله زين‌العابدين قرباني و محمدعلي نجفي با صدور پيامي مشترک به مناسبت روز قدس اظهار کردند: نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نشانه تدبير و دورانديشي حکيمانه امام (ره) براي حمايت از ملت مظلوم فلسطين بوده تا براي هميشه مساله فلسطين در ياد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند و فراموش نکنند که بيت‌المقدس پاره تن اسلام است.
اين پيام مي‌افزايد: روز قدس نماد آزاديخواهي، ظلم‌ستيزي، وحدت و همدلي امت اسلامي است تا با خروش يکپارچه عليه ظلم و بيداد، پرچم عدالت‌طلبي را در جهان برافراشته و ظرفيت و توان خود را به رخ زياده‌خواهان عالم بکشند.
قرباني و نجفي در پيام خود آورده‌اند: حضور پرخروش مردم ايران اسلامي در اين روز همواره به عنوان يک الگو براي تمام علاقه‌مندان به آزادي ملت‌هاي ستمديده مطرح است که مي‌تواند فلسطيني‌هاي مبارز را در تلاش براي رهايي قدس شريف دلگرم‌تر کند.
در پيام مذکور ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات به درگاه ايزد متعال، از مردم فهيم، آگاه و ولايتمدار گيلان دعوت شده تا با حضور گسترده و پرشور در راهپيمايي روز جهاني قدس ضمن تجديد ميثاق با آرمان‌هاي بلند امام خميني (ره) و پيروي از منويات رهبر معظم انقلاب به رژيم اشغالگر صهيونيستي پاسخ قاطعانه‌اي داده و نشان دهند که آرمان آزادي قدس شريف و فلسطين عزيز را هرگز فراموش نخواهند کرد تا زماني که پيروزي اين ملت در برابر متجاوزان و غاصبان رخ دهد.

نظر شما