شناسهٔ خبر: 62439937 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ضرورت احداث مرکز هنرهای نمایشی در قزوین

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین گفت: اگر مرکز هنرهای نمایشی در سطح شهر قزوین احداث شود بسیاری از هزینه‌ها در این حوزه کاهش می‌یابد؛ همچنین اگر مقدمات این اقدام صورت گیرد می‌توانیم در بودجه سال آتی اعتبار خوبی را لحاظ کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین با هدف هم‌اندیشی پیرامون مشارکت شورا و شهرداری در اجرای برنامه‌های روز عصای سفید و بنیاد ایران شناسی و لوایح شهرداری قزوین در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

قاسم اللهیاری در این جلسه با اشاره به برنامه‌های بنیاد ایران‌شناسی گفت: برنامه موشک سفید همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور نسل جوان می‌تواند برنامه خوبی باشد اما برنامه تجلیل از مفاخر کهن و چهره‌های ماندگار از حساسیت برخوردار است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین تاکید کرد: باید در کنار توجه به مناسبت‌های جهانی و برخی مفاهیم مانند صلح که با تعاریف جهانی‌اش با آن چیزی که ما به دنبالش هستیم متفاوت‌تر است به مناسبت‌های ملی و مذهبی هم توجه شود.

وی همچنین با بیان آمادگی همکاری‌های مشترک میان مدیریت شهری و بنیاد ایران شناسی خاطر نشان کرد: لازم است فهرست اسامی چهره‌های ماندگار و مفاخر کهن به شورا ارایه شود تا بتوانیم در جلسه‌ای با اداره فرهنگ و ارشاد و سازمان فرهنگی ورزشی تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم.

اللهیاری همچنین بر آمادگی مساعدت شورا و شهرداری در اجرای گردهمایی و میز خدمت در روز اجرای برنامه روز عصتی سفید ترتیب داد تا مشکلات این عزیزان در مدیریت شهری پیگیری شود؛ همچنین می‌توانیم سقف مساعدت کمیسیون را برای برنامه روز عصای سفید در نظر بگیریم.

وی درباره اجرای نمایشواره بزرگ با عنوان ایران فخر عنوان کرد: به نظر می‌رسد کار کارشناسی و بازبینی برای لایحه پیشنهادی صورت نگرفته و ریز ارقام اعلام شده پیوست این لایحه نیازمند بررسی مجدد است.

نظر شما