شناسهٔ خبر: 62439504 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

کیومرث هاشمی، وزیر پیشنهادی ورزش:

مشکلات جوانان یک‌بعدی نیست، با مسائلی چندوجهی و فرابخشی مواجه هستیم

وزیر پیشنهادی ورزش گفت: باید توجه کنیم مشکلات جوانان یک بعدی و یک وجهی نیست بلکه با مسائلی چندوجهی و فرابخشی مواجه هستیم و نمی توانیم با رویکردهای سنتی و با تولید سند و مصوبه بدون ضمانت اجرایی مشکلات جوانان را مرتفع سازیم.

صاحب‌خبر -
مشکلات جوانان یک‌بعدی نیست، با مسائلی چندوجهی و فرابخشی مواجه هستیم
کد خبر: 632431
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۷ ۱۰:۰۷:۰۶

کیومرث هاشمی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در نشست علنی امروز (دوشنبه، 27 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح برنامه های خود برای تصدی مسئولیت وزارت ورزش و جوانان، اظهار داشت: ضمن تشکر از زحمات دکتر سجادی در دوره تصدی مسئولیت وزارت معتقدم طبق فرموده امام حسین (ع) خدمت به مردم نعمت الهی است و توفیق خدمت در نظام اسلامی را یک خدمت می دانم.

به گزارش خانه ملت، وی افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و امروز زمان کار و عمل جهادی و بی وقفه است و با توفیق خدمت 30 ساله در سطوح مختلف ورزشی این امر باعث شده به شناخت عمیقی از ساختارهای حوزه ورزش و جوانان برسم و امروز انگیزه و شناخت لازم برای حرکت پرشتاب به سوی حل مشکلات حوزه ورزش و جوانان وجود دارد.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با اشاره به دغدغه نمایندگان در خصوص موضوع جوانان و اهمیت حل مسائل آن ها، گفت: با توجه به فرمایشات رهبری نظام در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مرهون اعتماد امام راحل (ره) به جوانان است بنابراین مهم ترین رسالت وزارت ورزش و جوانان را آبیاری نهال امید در دل جوانان می دانم.

هاشمی افزود: این موضوع با فعال تر شدن همه ظرفیت ها و بسیج همه نیروها در جهت حل مشکلات جوانان امکان پذیر است و باید توجه کنیم مشکلات جوانان یک بعدی و یک وجهی نیست بلکه با مسائلی چندوجهی و فرابخشی مواجه هستیم و نمی توانیم با رویکردهای سنتی و با تولید سند و مصوبه بدون ضمانت اجرایی مشکلات جوانان را مرتفع سازیم.

وی تاکید کرد: تشکیل شورای عالی جوانان با حضور رئیس جمهور و تشکیل جلسات حوزه جوانان در سطوح مختلف ملی، استانی و منطقه ای با مشارکت دستگاه های مختلف از ضروریات حوزه جوانان است که در رئوس برنامه ها قرار دارد.

ادامه دارد...

نظر شما