شناسهٔ خبر: 62421921 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جدال نساجی با ببر‌های بنگال

تیم نساجی ایران در نخستین بازی آسیایی، فردا مهمان بمبئی سیتی هند است

صاحب‌خبر -

جدال نساجی با ببر‌های بنگالبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا از فردا دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و نمایندگان ایران فردا و پس فردا به مصاف حریفان می‌روند.

تیم نساجی مازندران یکی از نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه فردا دوشنبه و از گروه D مهمان بمبئی سیتی هند است.

در دیگر بازی این گروه، تیم الهلال عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه فردا میزبان نوبهار ازبکستان است.

نساجی مازندران که با قهرمانی در جام حذفی فوتبال کشور در سال گذشته موفق به کسب سهمیه آسیا شده برای نخستین بار است که در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.


شاگردان سید مهدی رحمتی در تیم نساجی فردا برای دفاع از حیثیت فوتبال ایران به مصاف نماینده هند می‌روند و انتظار این است که بازی هوشمندانه‌ای را به نمایش بگذارند.


بازیکنان نساجی برای نشان دادن فوتبال ناب ایرانی باید از ابتدای بازی با نماینده هند با فشار روی دروازه حریف، قدرت خود را به حریف دیکته کنند.

جدال نساجی با ببر‌های بنگالرونمایی از لباس نساجی برای دیدار با بمبئی هند
نشست هماهنگی دیدار تیم‌های نساجی ایران و بمبئی سیتی هند صبح امروز برگزار شد.
در این نشست لباس نماینده فوتبال ایران برای دیدار فردا مشخص شد. نماینده کشورمان فردا با لباس قرمز به مصاف آبی پوشان میزبان می‌روند.
تیم فوتبال نساجی ایران فردا اولین دیدار خود را در لیگ قهرمانان آسیا مقابل ممبئی سیتی برگزار خواهد کرد.

تیم سپاهان ایران یکی از نمایندگان کشورمان از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه فردا و از گروه سی مهمان تیم نیروی هوایی عراق است.


تیم پرسپولیس ایران هم روز سه شنبه ۲۸ شهریور و از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران، میزبان یاران رونالدو در تیم النصر عربستان است.

تیم نساجی ایران در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه ۱۱ مهرماه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان یاران نیمار در تیم الهلال عربستان خواهد بود.

نظر شما