شناسهٔ خبر: 62419821 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتدال | لینک خبر

برنامه و نتایج کامل مسابقات جهانی کشتی آزاد صربستان 2023

در این خبر می توانید نتایج کامل مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان را مطالعه کنید.

صاحب‌خبر -

پایگاه اطلاع رسانی اعتدال - مسابقات کشتی قهرمانی جهان از روزهای 25 شهریور تا 2 مهر به میزبانی بلگراد برگزار می شود که از 25 تا 28 شهریور ماه مسابقات کشتی آزاد انجام می شود

در ادامه این خبر می توانید نتایج کامل این رقابت ها در اوزان دهگانه را بخوانید:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۳۳ شرکت کننده دارد، میلاد والی زاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با رضوان کواکس از رومانی مبارزه می کند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۲۷ نفر حضور دارند، رضا اطری در دور اول استراحت کرد. او در دور دوم با نتیجه 1 بر1 به کودای اوگاوا از ژاپن باخت و با توجه به باخت این کشتی گیر در دور بعد مقابل آروجا از آمریکا، اطری حذف شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم که با حضور ۴۵ نفر برگزار می شود، رحمان عموزاد خلیلی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با یانیس مادی از کامبوج کشتی می گیرد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم که ۳۰ نفر شرکت کرده اند، امیرمحمد یزدانی در دور اول به مصاف پاتریک اولنزین از لهستان رفت و با نتیجه ۱۱ بر ۱ به پیروزی رسید. او با پیروزی ۶ بر ۰ مقابل ماگومد خانیف از آذربایجان به یک چهارم نهایی رسید. یزدانی در یک چهارم نهایی به مصاف آکماتالیف از قرقیزستان رفت و با پیروزی ده بر صفر به نیمه نهایی رسید. او در این مرحله با برتری 13 بر 2 مقابل رمضان رمضانوف از بلغارستان به فینال رسید. یزدانی در فینال باید به مصاف زین ردرفورد آمریکایی برود.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۴۵ نفر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با علی پاشا عمرپاشایف از بلغارستان کشتی می گیرد. زائوربک سیداکوف قهرمان المپیک و جهان از روسیه در گروه امامی حضور دارد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۲۷ شرکت کننده دارد، محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان رمضان ساری از ترکیه و یوتا میوا از ژاپن می رود.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که مسابقات آن با حضور ۴۸ کشتی گیر برگزار می شود، حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با پیروزی ۸ بر ۲ و با ضربه فنی مقابل لاورنس از استرالیا به یک هشتم نهایی رسید. یزدانی در این مرحله با پیروزی ۱۱ بر ۰ مقابل بیامباسورن از مغولستان راهی یک چهارم نهایی شد. یزدانی این مرحله با پیروزی ۷ بر ۲ مقابل ناظم امینه از سن مارینو راهی نیمه نهایی شد. یزدانی در این مرحله با ژبریل شاپیف از ازبکستان کشتی گرفت و با برتری 10 بر 0 به فینال رسید. یزدانی در فینال باید به مصاف دیوید تیلور برود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۲۴ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا در دور اول به مصاف جانگ از کره جنوبی می رود و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور بعد با زاهید والنسیا از آمریکا دیدار می کند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۳۵ نفر حضور دارند، مجتبی گلیج پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف بنجامین هانیس از ایتالیا می رود. عبدالرشید سعداله یف قهرمان جهان و المپیک از روسیه و کایل اسنایدر از آمریکا در گروه گلیج قرار دارند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ دزیانیس خرامیانکوف از بلاروس را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم مقابل یونووان اسمیت از پورتوریکو با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. او در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر ۴ دانیل لیگتی از مجارستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. زارع در این مرحله به مصاف طاها آکگول قهرمان المپیک و جهان از ترکیه رفت و با برتری 4 بر 0 به فینال رسید. زارع در فینال باید به مصاف پتریاشویلی از گرجستان برود.

نظر شما