شناسهٔ خبر: 62396926 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نماز جمعه خرم آباد؛

ایجاد اختلاف و دروغ پراکنی،راهبرد ناکام دشمن

خطیب نماز جمعه خرم آباد :ملت ایران با صبر و بصیرت و همدلی نقشه های دشمنان را نقشه برآب می کنند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛خطیب جمعه خرم آبادگفت: ملت ایران با صبر و بصیرت وهمدلی نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند.
حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی الغدیر خرم آباد با بیان اینکه شیطان بزرگ آمریکا همیشه تلاش می کند با هدف بحران سازی،مسائل مذهبی و قومیتی را برجسته سازی کند، افزود: کار دشمن اختلاف افکنی و دروغ آشکار است ، ولی دشمنان این ملت بدانند نیروهای نظامی و انتظامی و میلیون ها بسیجی،عشایر و مردان و زنان مومن این سرزمین پاسخ محکمی به شیطان بزرگ خواهند داد و با بصیرت نقشه هایشان را نقش بر آب خواهند کرد.
خطیب نماز جمعه خرم‌آباد به بازگشایی مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه اشاره کرد و گفت:علم و دانش باید در کنار اخلاق و معنویت قرار بگیرد، همانگونه که قرآن کریم حیات طیبه را در جامعه ای قابل  دستیابی می داند  که دین، عقل، امنیت، رفاه، پیشرفت، نشاط ، شادکامی ، رشد و تعالی معنوی بر آن حاکم باشد. 
حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی با اشاره به دهه آخر ماه صفر و روزهای اندوه محبان اهل بیت علیهم السلام افزود: رسول گرامی اسلام به عنوان کاملترین مخلوق در عالم هستی، گرانبهاترین و سنگین ترین مسئولیت را عهده دار شد که همان حاکمیت توحید در همه سطوح زندگی بود و متصل به علم بی کران الهی بود.
در حاشیه نماز جمعه خرم آباد همچنین از خانواده های والامقام شهید روزه پاپی، شهید مراد پاپی و شهید روح الله سپهوند تجلیل شد

نظر شما