شناسهٔ خبر: 62393360 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

راه اندازی ۱۵ سامانه هوشمند‌سازی نظام‌ اداری در مازندران

۱۵ سامانه هوشمند‌سازی نظام‌اداری در سفر اخیر وزیر کشور به مازندران راه‌اندازی و بهره‌برداری از آن آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران با با بیان اینکه در سفر اخیر وزیر کشور به مازندران ۱۵ سامانه هوشمند‌سازی نظام‌اداری راه‌اندازی و بهره‌برداری از آن آغاز شد، گفت: در پیگیری دستورات و نامه‌های ارجاعی به واحد‌های ستادی و فرمانداری و بخشداری‌ها و پایش ماهانه کارتابل اداری کارکنان برای کنترل و نظارت بر کیفیت خدمات ارائه شده به عموم مردم و اتصال آن به نظام پرداخت اضافه کار از اهداف مورد پیگیری این معاونت از زمان آغاز تصدی بود.

امید محبی افزود: سامانه نقلیه استانداری با قابلیت پایش لحظه‌ای فعالیت موثر بخش نقلیه به تفکیک افراد و محاسبه هوشمند حقوق و هزینه‌های بنزین و تعمیرات از دیگر سامانه‌هایی بود که برای اولین بار در استان مازندران راه اندازی شد.

معاون استاندار مازندران هدف از طراحی و اجرای این سامانه را مانیتورینگ نمودن لحظه‌ای وضعیت لجستیکی و راستی آزمایی ماموریت‌های سازمانی اعلام کرد و گفت: تصمیم گیری در حوزه مدیریت منابع انسانی و مالی نیاز به داده کاوی‌های متقن بر اساس اطلاعات و آمار واقعی دارد که در این راستا این سامانه و سایر سامانه‌های مورد افتتاح می‌توانند به صورت کاملا هوشمند نسبت به این مهم اقدام کند.

محبی افزود: سامانه‌های نقلیه؛ اتصال نظام عملکرد به جبران خدمات و پرداخت اضافه کار؛ مانیتورینگ نمودن انرژی؛ رصد و پایش وضعیت فرمانداری ها؛ مدیریت هوشمند جلسات؛ پژوهش و فناوری؛ پیگیری مصوبات و دستورات مدیران ارشد و مقام‌عالی؛ مدیریت مالی منابع و صرفه جویی؛ ارائه متمرکز خدمات رفاهی و شهروند هوشمند برخی از پروژه‌های رونمایی شده بود که با حضور وزیر کشور بهره‌برداری از آنان آغاز شد.

نظر شما