شناسهٔ خبر: 62386671 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بازتاب | لینک خبر

قرارداد آل کثیر و دابو با سپاهان ثبت نمی‌شود

صاحب‌خبر -

به این ترتیب سه باشگاه پرسپولیس، سپاهان و نساجی به جای 19 بازیکن بزرگسال، 20 بازیکن بزرگسال می‌توانند در لیست خود داشته باشند، اما یک بازیکن باید فقط در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و در لیگ برتر اجازه بازی نخواهد داشت. البته طبق مصوبه جدید دو شرط نیز برای استفاده از این قانون وجود دارد؛ اول اینکه باشگاه‌ها سقف بودجه خود را رعایت کنند و دوم اینکه بازیکنان رده امیدشان را برای مسابقات انتخابی المپیک و بازی‌های آسیایی هانگژو به طور کامل در اختیار تیم امید قرار دهند.

پس از اعمال این قانون، شایعاتی پیرامون استفاده باشگاه سپاهان از تبصره جدید مطرح و گفته شد براساس این قانون باشگاه اصفهانی می‌تواند قرارداد آل‌کثیر یا برایان دابو را ثبت و از این بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند، اما پیگیری ها نشان می‌دهد تبصره جدید نیز به باشگاه سپاهان چنین اجازه‌ای نمی‌دهد.

سقف بودجه باشگاه سپاهان پُر شده است و این باشگاه نمی‌تواند از تبصره جدید کارگروه نظارت بر سقف بودجه باشگاه‌ها استفاده کند و قرارداد آل‌کثیر و برایان دابو ثبت نخواهد شد و به این ترتیب این دو بازیکن حتی در لیگ قهرمانان آسیا نیز نمی‌توانند تیم‌شان را همراهی کنند.

تسنیم

نظر شما