شناسهٔ خبر: 62376324 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

زنده: بازتاب حذف تیم ملی امید از مقدماتی المپیک

تیم ملی فوتبال امید ایران باز هم نتوانست عملکرد مناسبی داشته باشد و از رسیدن به المپیک 2024 باز ماند تا این حسرت 52 ساله شود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، تیم ملی امید ایران دیروز مقابل ازبکستان شکست خورد و کار به اما و اگر کشیده شد، در حالی که امیدواری زیادی بود تا ایران یکی از برترین تیم‌های صعود کننده به عنوان برترین تیم دوم باشد اما در بین 4 تیم قرار نگرفت و کویت، تاجیکستان و چین با امتیاز یا تفاضل گل بهتر از ایران بالاتر قرار گرفتند.

امیدهای ایران در شرایط کاملا مشابه با مالزی به دلیل دریافت کارت زرد بیشتر از مسابقات حذف شدند تا رویای حضور در المپیک 52 ساله شود.

پس از حذف تیم ملی امید کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال ایران نظرات مختلفی درباره این موضوع داشتند که در این مطلب به بازنشر آنها می‌پردازیم. همچنین شما نیز می‌توانید نظرات خود را کامنت کنید:

پوشش زنده خبری

22 شهریور 1402 ساعت 17:17

امین حزباوی پس از حذف تیم امید از مسابقات انتخابی المپیک به تمرینات السد بازگشت. السد با استفاده از عکس امین حزباوی در پوستر بازی شارجه در لیگ قهرمانان آسیا، سعی دارد روحیه از دست رفته کاپیتان ایران را به او بازگرداند.

22 شهریور 1402 ساعت 16:41

تیم ملی امید ایران عصر امروز راهی هانگژو شد تا خود را برای مسابقات آسیایی آماده کند، رضا عنایتی سرمربی تیم ملی سعی داشت به بازیکنان خود روحیه بدهد.

22 شهریور 1402 ساعت 16:34

واکنش رضا عنایتی سرمربی تیم امید به انتقادات:

22 شهریور 1402 ساعت 16:29

علی اصغر مدیر روستا بازیکن اسبق تیم ملی: ازبکستان از ما جلو افتاد، با فانتوم هم به کره جنوبی و ژاپن نمی‌رسیم.

22 شهریور 1402 ساعت 15:59

پیروز قربانی پیشکسوت باشگاه استقلال:

۱۵۰ سال دیگر هم به المپیک نخواهیم رفت، هنوز نمی‌دانیم مسئولیت تیم امید با کمیته المپیک است یا فدراسیون فوتبال.

22 شهریور 1402 ساعت 15:59

حسین صالح کارشناس فوتبال:مقصر اصلی ناکامی، فدراسیون و کمیته المپیک است، عدم هماهنگی این دو سازمان تاوان این موضوع را فوتبال دوستان کشور پس می‌دهند.

 

نظر شما