شناسهٔ خبر: 62357571 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پایان جلسه کمیته انضباطی علیه سپاهان/ پرسپولیس: حق‌مان را می‌خواهیم

تهران- ایرنا- نماینده و وکیل باشگاه پرسپولیس درباره جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پرونده شکایت چهار باشگاه از جمله سرخپوشان از باشگاه سپاهان، توضیحاتی را ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، هومن هدایتی بعد از جلسه امروز کمیته انضباطی که درباره شکایت چهار باشگاه از جمله پرسپولیس از سپاهان تشکیل شده بود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از بیان موارد مطرح شده در این جلسه معذور هستیم. البته کمیته انضباطی فرصت کافی برای دفاع را در اختیار طرفین قرار داد و مسائل مطرح شد.

وی ادامه داد: مواضع پرسپولیس توسط مدیرعامل، معاون حقوقی و مدیر رسانه‌ای باشگاه ارائه می‌شود و به عنوان نماینده باشگاه می‌توانم بگویم همانگونه که وضع و تدوین مقررات مالی موجب عدالت و جوانمردی در فوتبال می‌شود، قطعا نادیده گرفتن آن هم موجب نقض عدالت خواهد شد. ماده ۵۱ مقررات انضباطی در این مورد صحبت کرده و اطمینان دارم کمیته انضباطی بهترین تصمیم را خواهد گرفت.

وکیل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه این باشگاه چه مواردی را مطرح کرده است، گفت: ماده ۵۱ مقررات انضباطی می‌گوید نادیده گرفتن تمامی مقررات و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی باشگاه‌ها و حتی فکر می‌کنم بازیکنان ممنوع است و همه حاضران در فوتبال موظف هستند این دستورالعمل‌ها به ویژه دستورالعمل ناظر بر قراردادها را رعایت کنند که ما بر این موضوع صحبت داریم.

هدایتی درباره وضعیت عیسی آل‌کثیر و باشگاه پرسپولیس و همچنین چگونگی دسترسی باشگاه‌های معترض به قراردادهای ثبت‌شده در باشگاه سپاهان اضافه کرد: قرارداد او تمام شد اما باشگاه در حال انعقاد قرارداد با این بازیکن بود. در مورد سئوال دوم هم باید بگویم باشگاه‌های معترض به این مستندات دسترسی نداشتند و موارد از سوی کارگروه ناظر بر قراردادها به صورت محرمانه در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا نماینده سازمان بازرسی هم در این جلسه حضور داشت یا خیر گفت: فقط نماینده کارگروه حضور داشت.

نظر شما