شناسهٔ خبر: 62351361 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

این ستاره خیلی کامل است

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی:دنی کارواخال، ستاره رئال مادرید، یکی از بازیکنان این تیم است که عملکرد جود بلینگام را تحسین می‌کند.به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام، ستاره نوظهور رئال مادرید، یکی از سوژه‌‌های قابل توجه فصل جاری لالیگاست.

ستاره سابق بوروسیا دورتموند همیشه به عنوان یکی از بازیکنان آینده‌دار با بالاترین پتانسیل دیده می‌شد. با این حال، شروع تماشایی او در اسپانیا فراتر از انتظارات بوده است.بلینگام در 4 بازی ابتدایی فصل جدید، 5 گل برای رئال مادرید به ثمر رسانده و حتی یک پاس گل نیز به نام خود ثبت کرده است.

دنی کارواخال در مصاحبه اخیر خود با مووی‌استار پلاس در مورد بلینگام صحبت کرد: "از همان لحظه اول، زمانی که او تمرین با رئال را شروع کرد، آنهایی که در نزدیکی کرنر بودیم به هم نگاه کردیم: ناچو، لوکاس واسکز، خوسلو و گفتیم «آره، این پسر می‌داند چه کار می‌کند» او خیلی سریع است، از نظر فنی دیوانه‌کننده است، در واقع او بسیار کامل است."بلینگام این روزها در تمرینات تیم ملی انگلیس حضور دارد. او در تساوی 1-1 مقابل اوکراین بازی کرد. با نظر گرت ساوت‌گیت این بازیکن از دقیقه 65 به بازی وارد شد که 4 دریبل موفق داشت و 80 درصد از پاس‌های او به مقصد رسید.

برچسب‌ها:

نظر شما