شناسهٔ خبر: 62350940 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیام‌های مهم رزمایش «الرکن الشدید۴» از نگاه سخنگوی حماس

تهران-ایرنا- سخنگوی جنبش حماس به همزمان بودن رزمایش امروز سه شنبه نیروهای مقاومت با عنوان «الرکن الشدید۴» با سالروز بیرون راندن ارتش رژیم صهیونیستی از نوار غزه زیر ضربات مبارزان فلسطینی اشاره کرد و آن را حاوی پیام های متعددی برای این رژیم دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس در گفت‌وگو با رادیو صوت القدس در خصوص رزمایش «الرکن الشدید۴» گفت که در این رزمایش تمام شاخه های نظامی گروه‌های مقاومت در غزه مشارکت دارند و این مساله تاکیدی بر آمادگی ما در میادین برای مقابله با دشمن صهیونیستی است.

وی گفت که این رزمایش ترسیم کننده وحدت و تکامل میدانی فلسطینی ها در نوار غزه است تا به عنوان الگو به شهرهای کرانه باختری منتقل شود.

قاسم خاطرنشان کرد که برگزاری این رزمایش در آستانه آغاز اعیاد صهیونیستها و افزایش یورش ها به مسجد الاقصی نشان دهنده میزان آمادگی مقاومت است.

سخنگوی حماس گفت که این رزمایش در پاسخ به هرگونه حماقتی است که ممکن است صهیونیست ها علیه مقدسات مرتکب شوند ‌و همچنین در پاسخ به تهدیدها مبنی بر از سرگیری ترور علیه فرماندهان مقاومت است.

وی تاکید کرد که مقاومت حامی وپشتیبان ملت فلسطین در تمامی میدان ها بویژه اسرا خواهد ماند؛ اسیرانی که در اعتراض به تصمیمات بن گویر آماده اعتصاب غذا هستند.

حازم قاسم خاطرنشان کرد که این رزمایش پیام های متعددی به همراه دارد به ویژه اینکه همزمان با سالروز بیرون راندن صهیونیست ها از غزه انجام شد و با توجه به حملات مقاومت، رژیم صهیونیستی گزینه ای جز رفتن ندارد.

وی در پایان گفت که با توجه به افزایش عملیات مقاومت به طور روزانه، این مساله ممکن است در کرانه باختری نیز رخ دهد.

گروه های مقاومت فلسطین امروز سه شنبه رزمایش سراسری و مشترک خود را با عنوان «الرکن الشدید۴» با شلیک موشک آغاز کردند.

اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت فلسطین اعلام کرد که این رزمایش با هدف ارتقا و سنجش آمادگی مقاومت در غزه برگزار می شود.

نیروهای مقاومت فلسطین صبح امروز چندین فروند موشک را در چارچوب این رزمایش به سمت دریا شلیک کردند.

نظر شما