شناسهٔ خبر: 62313658 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هنرجو: بازی‌های آسیایی امتحان بزرگی برای اسکیت است

رئیس فدراسیون اسکیت گفت: از زمانی که حضور اسکیت در بازی‌های آسیایی قطعی شد، روح تازه‌ای به این رشته دمیده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما، مجید هنرجو هنگام دیدار سیدمناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک از اردوی ملی‌پوشان اسکیت اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار داشت: از اینکه کمک کردید رشته سرعت و فری استایل به بازی‌های آسیایی بروند، تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم پاسخ اعتماد وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک را بدهیم. بر این باور هستم در هر دو بخش خیلی خوب می‌درخشیم و نتایج خوبی برای اسکیت و ورزش ایران به ارمغان می‌آید.
رئیس فدراسیون اسکیت افزود: از دو سال پیش که بحث بازی‌ها بود از کل کشور از سرعت و فری استایل کسانی که می‌توانستند آمادگی لازم را داشته باشند دعوت کردیم. در سرعت ۶۰ و فری استایل حدود ۴۰ نفر دعوت شدند. در اردو‌های مختلف تست گرفته شد و ۱۴ اردو در سرعت داشتیم که ۴ نفر انتخاب شدند. در این مسیر به مسابقات مختلف شرکت کردند و تجربه کافی را کسب کردند. ۱۰ اردو نیز برای فری استایل برگزار شد. اردو‌ها در تهران و اراک بود. زمین اراک استاندارد است. بچه‌های فری استایل در نجف آباد اصفهان به صورت مستمر در اردو هستند.
 متشکرم که همه در فدراسیون و کمیته دست به دست هم دادند تا بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم. حضور در بازی‌های آسیایی امتحانی برای اسکیت است. ما در زمین تهران مشکل داریم و اگر ده دست چرخ بگیریم ظرف دو ماه از بین خواهد رفت. آسفالت زمین ما فرسوده است و اگر بچه‌ها زمین بخورند مثل سمباده به بدن آن‌ها آسیب می‌زند.
محمدمحسن هنرجو مدیر تیم‌های ملی اسکیت نیز در این خصوص اظهار داشت: خانواده اسکیت بعد از ۱۳ سال مجوز حضور در بازی‌های آسیایی را گرفت و بزرگترین اتفاق برای این رشته بود. از زمانی که حضور اسکیت قطعی شد، روح تازه‌ای به این رشته دمیده شد.

نظر شما