شناسهٔ خبر: 62304964 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تکرار نشانه گیرهای اشتباه رسانه‌های معاند

دستگیری زن زورگیر نوشهر سوژه کانال‌های معاند

شبکه‌های معاند این بار دستگیری زن زورگیر و سردسته باند تبهکاری را به موضوع بی حجابی او ربط دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دستگیری یک زن زورگیر و سردسته باند تبهکاری در نوشهر در شبکه‌های معاند بازنشر شد، اما آن‌ها با حمایت از این فرد خطرناک با دروغ پردازی و تشویش اذهان عمومی سعی در خدشه دار کردن امنیت روانی مردم و ارتباط دادن این دستگیری به موضوعات اجتماعی کردند.

شاکی این پرونده گفت: این خانم به همراه دو مرد برای دو شب یک سوئیت را از همسرش اجاره کردند، اما موقع تخلیه قبول نکردند تخلیه کنند و وقتی برای اعلام تخلیه سوئییت رفتیم آن‌ها چاقو کشیدند و گوشواره من را هم دزدید.


او ادامه داد: این خانم زورگیر هر چند بی حجاب است، اما به دلیل چاقو کشی و سرقت توسط ماموران انتظامی نوشهر دستگیر شده است.


متهم این پرونده نیز با اشاره به اینکه گاهی اوقات گل مصرف می‌کند، گفت: به همراه دو مرد که یکی از آن‌ها دوست اجتماعی و دیگری دوست یکی از دوستانش بود برای تفریح به نوشهر آمده بودند.


متهمان این پرونده با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی در میدان آزادی نوشهر در حالی که مجدداً برای باجگیری قصد داشتند متعرض آن خانواده شوند دستگیر شدند.

<div id="video-display-embed-code_10114384"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3971821/10114384?width=400&height=300"></script></div>

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر با اشاره به انتشار کلیپ دستگیری این باند در شبکه‌های معاند که در آن دشمنان امنیت مردم بزرگ ایران با حمایت از این فرد خطرناک هنجارشکن با دروغ پردازی و تشویش اذهان عمومی در راستای خدشه دار کردن امنیت روانی مردم تلاش کرده‌اند، تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و در این راه هرگز مماشات نخواهد کرد.

سرهنگ درویشی  با اشاره به اینکه سردسته این باند فرد تبهکاری است که دارای سوابق متعدد کیفری است، گفت: این زن در بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده است.

نظر شما