شناسهٔ خبر: 62299762 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خدمت رسانی دانش آموزان نیشابوری در موکب ابناء الحسین

موکبِ دانش آموزیِ ابناء الحسین در نیشابور به بیش از ۵ هزار نفر خدمت رسانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین حوزه مقاومت بسیج امام محمد باقر (ع) نیشابورخدمت رسانی دانش آموزان نیشابوری در موکب ابناء الحسین گفت: موکب ابناء الحسین به همت بسیجیان این حوزه و بسیج دانش آموزی محدثه در مسیر پیاده روی همایش دلدادگان (جاماندگان) اربعین شهرستان نیشابور برپا شد.

سیدقاسم حسینی افزود: در این موکب علاوه بر اجرای برنامه‌های  متنوع فرهنگی از قبیل: هم خوانی سرود، رنگ آمیزی صورت و اهدای بیش از هزار کش مو، حدود ۵ هزار بستنی، شربت و شله زرد بین زائران جامانده از قافله عشق توزیع شد.

وی موکب‌های اربعین را نماد خدمت و محبت به اهل بیت (ع) خواند و گفت: اربعین میعادگاه دلسوختگان اهل بیت (ع) و میقات و لشکرگاه حضرت، ولی عصر (عج) برای تحقق و آمادگی حکومت جهانی اسلام در عصر حاضر است که باید برای تقویت این مسیر تلاش‌های خالصانه و مستمر داشت.

حسینی با اشاره به اهمیت کار‌های فرهنگی برای دانش آموزان، خاطرنشان کرد: برپایی موکب در این مراسم معنوی و ارزشمند می‌تواند در افزایش روحیه مسئولیت پذیری، طراوت و شادکامی قشر جوان بسیار موثر باشد.

خدمت رسانی دانش آموزان نیشابوری در موکب ابناء الحسین خدمت رسانی دانش آموزان نیشابوری در موکب ابناء الحسین خدمت رسانی دانش آموزان نیشابوری در موکب ابناء الحسین خدمت رسانی دانش آموزان نیشابوری در موکب ابناء الحسین

نظر شما