شناسهٔ خبر: 62289771 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

تشییع و بدرقه پیکر مطهر شهدای حمله تروریستی تفتان

صاحب‌خبر -

شهیدان مدافع امنیت محمد میرشکاری و سرباز علی فسنقری، در ستاد فرماندهی استان سیستان‌وبلوچستان تشییع و به زادگاه‌شان بدرقه شدند.
چهارشنبه شب گذشته بر اثر حمله تروریستی به واحد انتظامی شهرستان تفتان استان سیستان‌وبلوچستان دو نفر از کارکنان انتظامی شهرستان تفتان به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
سردار دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان گفت: «تروریست‌های بزدل جرأت و توان رویارویی و تقابل با پلیس مقتدر استان سیستان‌وبلوچستان را ندارند و به‌صورت ناجوانمردانه و کور و غیرحرفه‌ای مبادرت به ترور کارکنان خدمات‌رسان به مردم را می‌کنند و باید بدانند که از خون شهدا نمی‌گذریم و درس پشیمان‌کننده‌ای به آنها خواهیم داد. تروریست‌های کوردل پس از ترور این دو شهید والامقام که از کارکنان اداره پشتیبانی فرماندهی انتظامی شهرستان تفتان و حین انجام امور خدماتی بودند، به سرعت از محل فرار کردند.»
بنابر اعلام فرمانده انتظامی، تیم‌های تخصصی برای بررسی دقیق موضوع بلافاصله در منطقه حضور پیدا کرده و تحقیقات خود را آغاز کرده‌اند.
میرشکاری اهل کلاله و دارای دو فرزند پسر و دختر و سرباز وظیفه فسنقری مجرد و ساکن سبزوار است.شهیدان مدافع امنیت محمد میرشکاری و سرباز علی فسنقری ظهر پنجشنبه‌گذشته با حضور سردار جلیلیان، فرمانده انتظامی استان و کارکنان انتظامی از ستاد فرماندهی استان سیستان‌وبلوچستان به زادگاه‌شان بدرقه شدند.

 

نظر شما