شناسهٔ خبر: 62288050 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون آماد و پشتیبانی فراجا:

فراجا انتقام شهید میرشکاری را از تروریست‌ها خواهد گرفت + فیلم

گنبدکاووس- ایرنا- معاون آماد و پشتیبانی فراجا با تسلیت شهادت ۲ نفر از ماموران این یگان (سروان محمد میرشکاری و سرباز رضا فسنقری) توسط تروریست‌ها در منطقه تفتان استان سیستان و بلوچستان گفت: ماموران فراجا انتقام لازم را از تروریست‌ها خواهند گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرتیپ دوم «رضا فریبا» روز شنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکیر شهید محمد میرشکاری در کلاله به خبرنگاران گفت: مردم ایران اسلامی بدانند که ماموران فراجا تا آخرین قطره خون برای امنیت قدم برخواهند داشت.

وی افزود: تروریست‌های کوردل هم بدانند که همکاران این شهید پاسخ لازم را به آنها خواهند داد و آنها خواب راحتی نخواهند داشت.

سرتیپ دوم فریبا اضافه کرد: شهید میرشکاری از پرسنل معاونت آماد و پشتیبانی انتظامی سیستان و بلوچستان بودند که در حین انجام ماموریت خدمات‌رسانی به همکاران خود، ناجوانمردانه توسط تروریست‌های کوردل به شهادت رسیدند.

به گزارش ایرنا، تروریست‌های کوردل ۱۵ شهریور اقدام به ترور ۲ نفر از ماموران اداره پشتیبانی فرماندهی انتظامی شهرستان «تفتان» کردند که حین خدمت بودند و به سرعت از محل متواری شدند.

در این حادثه تروریستی «سروان محمد میرشکاری» رییس اداره پشتیبانی و سرباز وظیفه «رضا فسنقری» به فیض شهادت نائل آمدند. شهرستان کلاله با ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد که ۶۵ درصد جمعیت آن در ۱۲۰ روستا سکونت دارند.

نظر شما