شناسهٔ خبر: 62275115 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کاهش ۳ تا ۶ درجه‌ای دمای هوا در سواحل شمالی کشور

کاهش سه تا شش درجه دما در سواحل شمالی کشور مهم ترین پیش بینی وضعیت هوا در هفته آتی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، امروز ۱۷ شهریور در مناطقی از اردبیل، گیلان، مازندران، ارتفاعات گلستان و شمال آذربایجان شرقی رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد؛ فردا شنبه ۱۸ شهریور در گیلان، مازندران و شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

یکشنبه ۱۹ شهریور بارش در استان‌های ساحلی تشدید شده و در سایر مناطق به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت؛ دوشنبه و سه شنبه ۲۰ و ۲۱ شهریور ماه بارش در غرب مازندران، گیلان، مناطقی از اردبیل و شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی ادامه خواهد داشت.

طی پنج روز آینده در برخی مناطق هرمزگان به ویژه ارتفاعات، جنوب کرمان و جنوب و غرب فارس در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابرهای همرفتی و رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

طی روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۹ و ۲۰ شهریور دمای هوا در سواحل شمالی کشور سه تا شش درجه و در شمال شرق پنج درجه کاهش محسوس خواهد داشت، گفت: یکشنبه ۱۹ شهریور شمال خلیج فارس و از بعدازظهر شنبه تا دوشنبه ۱۸ تا ۲۰ شهریور ماه دریای خزر مواج است.

شنبه ۱۸ شهریور در بخش‌هایی از نوار غربی کشور، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز و روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۹ و ۲۰ شهریور ماه در بخش‌هایی از مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد.

برای امروز ۱۷ شهریورماه صاف گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود که کمینه ۲۵ و بیشینه ۳۶ درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود.

بررسی‌ها نشان داده است که اهواز با ۴۶ درجه سانتی گراد گرمترین مرکز استان و ارومیه، سنندج و شهرکرد با کمینه ۱۱ درجه سانتی گراد خنک ترین مرکز استان ثبت شده است.

انتهای پیام/

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

برچسب‌ها:

نظر شما