شناسهٔ خبر: 62272484 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انهدام باند مخلان نظم و امنیت در دزفول

باند ۵ نفره اراذل اوباش و مخلان نظم و امنیت در دزفول متلاشی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر فعالیت باند ۵ نفره اراذل اوباش با ارتکاب به جرائمی همچون زورگیری، اخلال در نظم عمومی و تیراندازی‌های غیرمجاز  در سطح شهرستان، موضوع دستگیری اعضای این باند به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت. انهدام باند مخلان نظم و امنیت در دزفول

سرهنگ روح الله گراوندی افزود:ماموران کلانتری ۱۳ با انجام اقدامات اطلاعاتی و روش‌های فنی پلیسی موفق به شناسایی محل مخفیگاه متهمان شده که پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر ۵ نفر اعضای باند مذکور را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۵ قبضه سلاح غیرمجاز جنگی و شکاری به همراه مهمات مربوطه، دو تیغه خنجر و چاقو، مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک و دیگر آلات جرم کشف شد.

سرهنگ گراوندی با اشاره به سوابق کیفری متهمان بیان کرد: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق حسب دستور دادستان عمومی و انقلاب دزفول جهت بررسی بیشتر تحت نظر قرار گرفتند.

نظر شما