شناسهٔ خبر: 62259535 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس جمهور در اجتماع مردم شهرستان فردوس:

راه حل مشکلات در داخل کشور است/ حضور جمهوری اسلامی در هر نقطه از منطقه امنیت ساز است

آیت الله رئیسی با بیان اینکه راه حل مشکلات کشور در درون کشور است، گفت: ما رفع مشکلات را در داخل کشور پیگیری می‌کنیم، بیگانگان هیچ وقت از ما گرهی باز نکردند و نخواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز در اجتماع مردم شهرستان فردوس ضمن تسلیت اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام گفت: اربعین حسینی پرچمی برای زیارت اباعبدالله علیه السلام است، هرکسی بخواهد در عالم به وجاهت برسد باید به وجاهت امام حسین علیه السلام متوسل بشود چرا که وجاهت واقعی درب خانه امام حسین(ع) است.

وی عنوان کرد: در سیره امام حسین (علیه السلام) همه چیز وجه الله است و اباعبدالله الحسین خود وجه الله است و به همه عالم وجاهت می‌دهد.

رئیس جمهور گفت: امام حسین(علیه السلام) برای جهل زدایی از جامعه بشری خون قلبش را داد برای اینکه جامعه بشری اهل تدبر، بصیرت و اندیشه ورز باشد؛ اما بدخواهان، ظالمان و مستکبران نمی‌خواهند جوامع بشری به فهم و اعتلای درست برسند و از مسائل عالم تحلیل واقعی پیدا کنند.

آیت الله رئیسی با اشاره به اهانت‌های اخیر دشمنان به ساحت قرآن و مقدسات اسلام گفت: اینگونه اقدامات توهین به آزادی، توهین به انسانیت، توهین به همه‌ آحاد بشر است که اسم آن ِرا آزادی بیان می‌گذارند.

وی با بیان اینکه جریان عاشورا یک خط ممتد ادامه دار است، گفت: دشمنان همواره به دنبال این هستند که جایگاه حق و باطل را عوض کنند و با شایعه سازی و دروغ پراکنی ادراک مردم را تغییر دهند که حق به عنوان باطل معرفی شود و بهترین بنده‌ خدا بد نشان داده می‌شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه اربعین نماد این است که راه گم نشود. بر شناخت راه و مکتب امام حسین علیه السلام تاکید کرد.

آیت الله رئیسی افزود: جنگ ترکیبی امروز دشمنان یک جنگ همه جانبه است برای اینکه در جامعه اسلامی تفرقه و اختلال ایجاد کنند و به همین منظور دشمن در ابعاد مختلف، اقتصادی، اجتماعی، رسانه جنگ راه انداخته و در این جنگ از همه امکانات استفاده می‌کند تا ملت ایران را متوقف کند، اما با اتکا به خدا، اعتماد به نفس و تکیه برداشته‌های خود دشمن را ناکام گذاشته و می‌گذاریم.

وی بیان کرد: دشمن اراده کرد رشد اقتصادی ما را متوقف کند اما نتوانست، خواست خط تولید ما را متوقف کند ولی نتوانست و ما اکنون در زمینه تولید رشد کردیم، دشمن اراده کرد که ما تجارت نداشته باشیم اما امروز تجارت جمهوری اسلامی در منطقه رکورد زده است.

آیت الله رئیسی ادامه‌ داد: آنچه که دشمن را به عقب نشینی وادار کرد ایستادگی و مقاومت ملت ایران، همراهی مردم با دولت و نظام اسلامی بود که بسیاری از روسای کشور‌ها رسما از پیشرفت‌های ایران اسلامی با وجود تهدید‌ها و تحریم‌ها اظهار شگفتی می‌کنند.

رئیس جمهور با بیان اینکه راه حل مشکلات کشور در درون کشور است، گفت: ما رفع مشکلات را در داخل کشور پیگیری می‌کنیم، بیگانگان هیچ وقت از ما گرهی باز نکردند و نخواهند کرد.

وی مطرح کرد: حضور جمهوری اسلامی ایران در هر جا از منطقه امنیت ساز است و هرگونه حضور بیگانگان در منطقه ایجاد اختلال می‌کند و باعث ایجاد دلهره و اضطراب در مردم می‌شود.

رئیس جمهور اظهار داشت: راهکار امنیت در منطقه آن است که بیگانگان منطقه را ترک کنند و بگذارند تا منطقه به دست ملت‌های خود آن اداره شود.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما