شناسهٔ خبر: 62240210 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران:

اعزام و استقرار دو دستگاه تانکر سيار آبرسان و يک دستگاه ديزل ژنراتور در مسير پياده روي اربعين

صاحب‌خبر -
اعزام و استقرار دو دستگاه تانکر سيار آبرسان و يک دستگاه ديزل ژنراتور در مسير پياده روي اربعين
خبرگزاری آریا- مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران از اعزام و استقرار دو دستگاه تانکر سیار آبرسان به سمت غرب کشور برای خدمت رسانی به زائران کربلای معلی در مسیر پیاده روی اربعین و یک دستگاه دیزل ژنراتور برای تامین برق تاسیسات آب مرز مهران خبر داد.

به گزارش خبرنگارآریادرساری،به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، مهندس بهزاد برارزاده ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی گفت: این شرکت هرساله برای خدمت رسانی به مشتاقان اهل بیت و حضرت سید الشهدا(ع)، تانکرهای سیار آبرسان را به مرزهای غربی کشور اعزام می نماید، امسال نیز دو دستگاه تانکر سیار به همراه 4نفر از همکاران، برای تامین آب شرب موکبها و نیز زائران در مسیر پیاده روی اربعین(ایران و عراق) ارسال شد.

وی، ظرفیت این دو دستگاه تانکر سیار را 17500 لیتر عنوان و تصریح کرد: به منظور تامین برق تاسیسات آب مرز مهران نیز یک دستگاه دیزل زنراتور به غرب کشور ارسال شد.

مدیرعامل آبفامازندران ادامه داد: تانکرهای سیار از 2هفته قبل در این مکانها مستقر شدند و تا ایام سالروز شهادت حضرت امام رضا(ع) و بازگشت زائران حضور دارند.

مهندس برارزاده خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز 2دستگاه تانکر سیار آبرسان و 2دستگاه دیزل ژنراتور برای تامین آب شرب زائران در مراسم پیاده روی اربعین به مناطق مرزی و کشور عراق ارسال شد

 

نظر شما