شناسهٔ خبر: 62223070 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خیّران رفسنجانی فعال در ساخت فضاهای دانشگاهی

هفتاد درصد فضاهای دانشگاهی در رفسنجان با همت خیّران ساخته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، رییس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان آیین رونمایی و بهره برداری از چندین طرح خیر ساز در این مجموعه دانشگاهی گفت: هفتاد درصد امور عمرانی و فضاهای کاربردی دانشگاه اعم از حصار دانشگاه، ۴ خوابگاه، آزمایشگاه، دانشکده های مختلف و غیره توسط خیران احداث شده است.

 
رنجبر کریمی افزود: این خیران پایه گذار مجموعه های علمی شهرستان بودند که از نظر میزان مشارکت خیران در حال حاضردانشگاه رفسنجان دومین مرکز جامع علمی استان بعد از دانشگاه شهید باهنر کرمان است.
 

وی با اشاره به مساحت ۵۰۰ هکتاری دانشگاه بیان کرد: این مرکز علمی در سال ۶۹ ایجاد شده و تا کنون ۱۴ هزار دانشجو را فارغ التحصیل و به جامعه تحویل داده است و بسیاری از فارغ التحصیلان‌ این مرکز علمی در سمت های مختلف استانی، ملی و بین المللی خدمت رسانی کردند که مایه سرافرازی است.

حجت الاسلام پاک نژاد مشاور و مسئول پارلمانی بنیاد علوی کشور هم در این آیین اظهار کرد: بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان در کشور ۷۰ نقطه را شناسایی کرده و نسبت به محرومیت زدایی در حوزه های مختلف مانند مدرسه سازی، مسکن، بهداشت و غیره اقدامات شایسته ای را انجام می دهد.

وی افزود: در استان کرمان در قلعه گنج، کوهبنان و رودبار جنوب فعالیت هایی‌ را انجام دادیم به طور مثال با توجه به انعقاد تفاهمنامه بین بهزیستی و کمیته امداد، ۲۷۰۰ مسکن در استان در حال ساخت است که نیمی از آن ها به نیازمندان تحویل داده شده و بقیه مسکن ها هم تا پایان سال احداث و تحویل خانواده ها می شود.

نظر شما