شناسهٔ خبر: 62199078 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رشد قابل توجه کارگروه مد و لباس خوزستان+فیلم

رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور: کارگروه مد و لباس خوزستان به دلیل وجود اقوام گوناگون در استان رشد قابل توجهی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، سیدمجید امامی گفت: سرعت رشد کارگروه مد و لباس خوزستان به حدی چشمگیر است که پیش بینی می‌شود در آینده نزدیک به عنوان یکی از برترین کانون‌های هنر طراحی لباس در کشور به دلیل وجود اقوام گوناگون در استان، مطرح شود.رشد قابل توجه کارگروه مد و لباس خوزستان

وی افزود: ویژگی‌هایی که کارگروه برای تامین زیبایی و دسترسی به پوشش‌های اسلامی و ملزومات حجاب دارد، مورد توجه قرار گرفته است.

امامی ادامه داد: آموزشگاه‌ها و ظرفیت‌های بزرگی که از منطقه اروند تا غرب و شمال استان وجود دارند، مد نظر قرار گرفت و به زودی کارگاه آموزشی ویژه دوازدهمین جشنواره فجر در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با تاکید بر احیای ظرفیت‌های استانی و ملی، اضافه کرد: برای نخستین بار بخش "مود برد" به جشنواره مد و لباس فجر اضافه می‌شود.  

 

<div id="video-display-embed-code_10089284"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3965741/10089284?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما