شناسهٔ خبر: 62195389 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دلیجان

آغاز عملیات اجرایی واحد تولید الیاف دوجزئی با حضور وزیر صمت

وزیر صنعت معدن و تجارت درسفر به شهرستان دلیجان کلنگ آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه یک واحد تولید الیاف را به زمین زد.

صاحب‌خبر -
آغاز عملیات اجرایی واحد تولید الیاف دوجزئی با حضور وزیر صمت در دلیجانبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ این واحد صنعتی سالانه هفت هزار تن تولید دارد و برای ۱۲۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است که با این طرح توسعه ظرفیتش دوبرابر خواهد شد.
وزیر صمت درگفتگو با خبرگزاری صداوسیما هدف سفرش را تحقق شعارسال و مهار تورم از مسیر رشد تولید عنوان کرد.
علی آبادی افزود:اینجا ارزش افزوده درصنایع پایین دستی یکی از راههای رشد تولید می باشد .
سلیمی نماینده دلیجان ومحلات درمجلس هم از امیدها برای گشوده شدن گره تولید گفت وافزود:مشکلات مهم پیش روی صنعت در منطقه تامین زیرساختهای آب،برق وزمین می باشد که نیاز به توجه ویژه دستگاه‌های مربوطه است.
استاندار مرکزی سفر وزیر صمت به استان مرکزی را سفری پربار ارزیابی کرد و بازدید از بخش های گوناگون صنعت استان،برگزاری جلسات متعددباصاحبان صنایع وبخش های تولیدی وتشکیل ستادتسهیل ملی واستان باحضور وزیر صمت را از اقدامات موثر دراین سفر برشمرد.
قاسمی فرماندار دلیجان این شهرستان را قطب تولید الیاف وعایق های رطوبتی کشور معرفی کرد و گفت ۳۴۰ واحد تولیدی فعال با ۲۰هزار کارگر بیمه شده نقش مهمی دراشتغال استان مرکزی دارد.
بازدید از دو واحد تولیدی قیر و فولاد وگفتگو با صنعتگران از برنامه های سفر وزیر صمت به شهرستان دلیجان بود.
<div id="video-display-embed-code_10089268"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3965461/10089268?width=400&height=300"></script></div>
 
 
 
 

نظر شما