شناسهٔ خبر: 62191171 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

معمای هویت ۳ جسد سوخته در سانحه رانندگی در عراق

خبرگزاری ایرنا

به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام، هویت سه جسد سوخته در سانحه رانندگی در جاده‌های عراق هنوز شناسایی نشده است.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

مدیرکل پزشکی قانونی ایلام گفت: هویت سه جسد حادثه آتش سوزی خودرو حامل زائران اربعین در مسیر جسان - الحولی عراق حاضر در سردخانه پزشکی قانونی ایلام بعد از گذشت پنج روز هنوز مشخص نشده است.

دکتر «مهرشاد طهماسبی» گفت: این اجساد شامل یک زن و ۲ مرد هستند که به علت شدت سوختگی ناشی از آتش سوزی خودرو قابل تشخیص نیستند.

وی افزود: نمونه گیری هویتی، دی ان ای و ژنتیکی از اجساد این زائران از سوی پزشکان متخصص پزشکی قانونی استان ایلام استخراج شده است.

طهماسبی یادآور شد: اما تا زمان انطباق دی ان ای این اجساد با دی ان ای اقوام درجه یک، امکان شناسایی این اجساد وجود ندارد و به علت عدم مراجعه اقوام درجه یک جهت تطابق ژنتیکی، فایل هویتی این اجساد تکمیل نشده است.

وی یادآور شد: از این اجساد سوخته اطلاعات دی ان ای، هویتی و ژنتیکی استخراج و نمونه برداری شده است اما تا زمان انطباق دی ان ای اجساد با دی ان ای اقوام درجه یک، امکان شناسایی این اجساد امکان پذیر نیست.

طهماسبی اضافه کرد: این اجساد تا زمان تعیین هویت و تطابق ژنتیکی در سردخانه پزشکی قانونی استان ایلام نگهداری خواهند شد.

روز سه شنبه هفته گذشته یک دستگاه ون حامل زائران ایرانی در حدفاصل جسان - الحولی کشور عراق پس از واژگونی، دچار آتش سوزی شد و اجساد سوخته هفت نفر زائر شامل ۲ زن و چهار مرد این خودرو جهت تشریح و تشخیص هویت به پزشکی قانونی ایلام ارجاع شدند.

برچسب‌ها:

نظر شما