شناسهٔ خبر: 62190453 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

کاسبی عروس شاه مخلوع از براندازان

روزنامه جوان

صاحب‌خبر -

یاسمین اعتماد امینی تلاش کرده به عنوان عروس خاندان پهلوی کنش و واکنش‌های سیاسی از خود بروز دهد. او البته نه با نام فامیل خودش، بلکه با نام فامیل شوهر خود رضا پهلوی شناخته می‌شود. با وجود این و در حالی که خاندان پهلوی به سبک غربی، حتی فامیلی خانوادگی زنان را پس از ازدواج به رسمیت نمی‌شناسند، مدعی حقوق زنان هستند!
یاسمین پهلوی از آغاز آشوب‌های سال گذشته در ایران کوشیده در کنار همسرش، بخشی از فضای براندازی را که شامل سلطنت‌طلب‌هاست، لیدری کند. او در آخرین فعالیت مبارزاتی خود تصویری از رضا شکاری هافبک تیم فوتبال سپاهان را به جای یکی از افراد حاضر در ناآرامی‌ها منتشر کرده و نوشته بود ما تنهایت نگذاشتیم و طبعاً با تمسخر و واکنش‌های منفی روبه‌رو شد!
در آستانه سالگرد وقایع پاییز پارسال در ایران، او قرار است یک تور سخنرانی برپا کند. تبلیغات انجام شده برای این تور سخنرانی نشان می‌دهد که این مراسم‌ها برای یاسمین پهلوی آورده‌های مالی بسیاری دارد، زیرا برای حضور در سخنرانی‌های او باید بلیت خریداری شود! براین اساس بلیت عادی ۱۵۰ دلار و وی‌آی‌پی ۲۵۰ دلار است و اگر کسی بخواهد کنار او بنشیند باید ۴۵۶ دلار پرداخت کند. صرف ناهار با یاسمین پهلوی نیز ۲۵۰ دلار هزینه برمی‌دارد و البته علاوه براین باید هدیه‌ای هم برای همسر شازده به‌همراه داشته باشند!
کاسبی از مسیر ژست مبارزه با جمهوری اسلامی کاری است که چهره‌های شناخته شده براندازان در آن سابقه دارند. از خرید خانه چند میلیون دلاری مصی علی نژاد در امریکا تا گرفتن پناهندگی امریکا از سوی علی کریمی، تا جمع آوری کمک‌های مالی و ریختن پول‌ها به حساب شخصی از سوی علیرضا آخوندی، نماینده ایرانی تبار پارلمان سوئد بخشی از همین کاسبی هاست.

نظر شما