شناسهٔ خبر: 62187345 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهروندان فرآورده‌های خود را از مراکز مجاز تحت نظارت اداره دامپزشکی خریداری کنند

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه از شهروندان خواست از خرید گوشتی که در کنار معابر، خیابان‌ها و جاده‌ها به صورت غیرمجاز کشتار می‌شوند به طور جدی خودداری کنند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، شهروندان فرآورده‌های خود را از مراکز مجاز تحت نظارت اداره دامپزشکی خریداری کنند.«حسین حیدری» گفت : مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه از شهروندان خواست هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای فرآورده‌های خام دامی توجه داشته باشند و فرآورده‌های خود را از مراکز مجاز تحت نظارت اداره دامپزشکی خریداری کنند.
وی همچنین توصیه کرد: شهروندان از خرید گوشتی که در کنار معابر، خیابان‌ها و جاده‌ها به صورت غیرمجاز کشتار می‌شوند به طور جدی خودداری کنند.
به گفته حیدری در یک بازدید مشترک با حضور نیروهای وزارت اطلاعات در استان کرمانشاه ، نماینده دادستانی، بازرسان اداره کل دامپزشکی استان و سازمان غذا و دارو از یکی از کارخانه‌های تولیدی سوسیس و کالباس در حوزه شهرستان کرمانشاه بیش از ۴۳ تن فرآورده خام دامی از این واحد کشف و ضبط شد.
وی افزود: این فرآورده‌ها شامل انواع ضایعات مرغ و دیگر ضایعات بدون هویت بود که هیچگونه انطباقی با شرایط و موازین بهداشتی سازمان دامپزشکی نداشت و به طریق غیربهداشتی و غیر اصولی نگهداری می‌شد.
متخلفان به مراجعه قضایی معرفی و پرونده جهت سیر مراحل قانونی در حال پیگیری است.

نظر شما