شناسهٔ خبر: 6215772 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

گازرسانی به 33 واحد صنعتی عمده و جزء در استان قزوین در سه ماهه اول سال 94

استان‌ها > قزوین - فتحعلی نجفی مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین از گازرسانی به 33 واحد صنعتی عمده و جزء در سه ماهه اول سال 1394 خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین ، فتحعلی نجفی مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین از گازرسانی به 33 واحد صنعتی عمده و جزء در سه ماهه اول سال 1394 خبر داد.

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین ضمن اعلام بهره مندی 33 واحد صنعتی عمده و جزء در سطح استان از گاز طبیعی در سه ماهه اول سال بیان داشت : برای گازرسانی به این تعداد واحد صنعتی، 5 هزار و 480 متر لوله فولادی و 4 هزار و 823 متر لوله پلی اتیلن بکارگیری شده است.

نجفی افزود : با گازرسانی به این 33 واحد صنعتی 5960 متر مکعب گاز در ساعت جایگزین سوخت های مایع میشود ، که علاوه بر صرفه جویی های اقتصادی در کاهش آلودگی های زیست محیطی نیز موثر خواهد بود.

نجفی در ادامه با بیان این مطلب که در حال حاضر 7 شهرک و ناحیه صنعتی تحت پوشش گاز هستند از پیوستن 5 شهرک و ناحیه صنعتی دیگر به شبکه سراسری گاز در آینده خبر داد . وی اعلام داشت عملیات گازرسانی به شهرک های صنعتی خرمدشت ، آبیک ، اسفرورین، حکیمیه و شال در حال اجرا می باشد که پیوستن آنها به شبکه سراسری گاز زمینه های مناسبی برای رونق اقتصادی و کاهش بیکاری در مناطق مذکور را فراهم می آورد.

نجفی در پایان یادآور شد در سال 1393 با تلاش پرسنل شرکت گاز استان قزوین در مجموع 173 واحد صنعتی عمده و جزء در سطح استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما