شناسهٔ خبر: 62153810 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده مرزبانی فراجا اعلام کرد

هلاکت و دستگیری سوداگران مرگ و کشف محموله سنگین مواد مخدر در مرزهای جنوب شرق

فرمانده مرزبانی فراجا از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از ۹۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزهای جنوب شرق کشور و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق مواد مخدر، مرزداران استان پس از رصد اطلاعاتی، از فعالیت اعضای باند بزرگ قاچاق موادمخدر در مناطق مرزی مطلع شدند که با طرح‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

وی افزود: مرزداران سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، سه نقطه از مسیرهای تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور را شناسایی کردند که با اجرای طرح مهار، کنترل و پایش دقیق و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان موفق شدند محموله موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان قصد داشتند محموله موادمخدر را به وسیله خودرو و موتورسیکلت از خاک کشور مقابل وارد کشور کنند که طی ۳ عملیات مرزبانان، خود را در کمین و محاصره مأموران دیدند و به سمت آنها تیراندازی کرده که با اقتدار مرزداران مواجهه شده و در نهایت محموله کشف و یکی از قاچاقچیان به هلاکت رسید.

سردار گودرزی اظهار کرد: مرزداران سلحشور و مقتدر در این ۳ عملیات که با درگیری مسلحانه همراه بود، ضمن توقیف سه دستگاه خودرو، هفت دستگاه موتورسیکلت و دستگیری ۳ قاچاقچی، مقدار ۹۸۸ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۸۵۵ کیلوگرم تریاک و ۱۳۳ کیلوگرم مرفین را کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: مجاهدان مرزبانی، همه تلاش خود در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر در مرزهای ایران اسلامی را بکار گرفته و اجازه نمی‌دهند تا قاچاقچیان و سوداگران مرگ در هیچ نقطه‌ای از سرحدات کشورمان احساس امنیت و آرامش کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما