شناسهٔ خبر: 6214911 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در جمع خبرنگاران بیان شد

دعوت استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اقشار مختلف برای حضور در راهپیمایی روز قدس

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تمامی اقشار مختلف استان برای حضور در راهپیمایی باشکوه روز قدس دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدموسی خادمی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم‌استانی‌ها با اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تدبیر حضرت امام(ره) هم با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم جعلی اسرائیل به نام روز قدس نام‌گذاری شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فلسفه اصلی روز قدس و حضور پرشور مردمی در راهپیمایی بزرگ روز قدس بیان کرد: اگر مسلمانان جهان اسلام متحد شوند اسرائیل هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد به تعبیری دیگر اگر هر فردی یک سطل آب بریزد اسرائیل را آب خواهد برد.

خادمی بیان کرد: جمعه، جای جای میهن اسلامی جلوه‌گاه وحدت و یکپارچگی ایرانیان غیور و غیرت‌مند برای حمایت از ملت فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف خواهد شد و این پیام را به جهانیان به‌ویژه جبهه استکبار و صهیونیسم بین‌الملل و دشمنان اسلام ابلاغ می‌کنیم که ملت ایران با درک اهمیت عمق راهبردی انقلاب اسلامی در منطقه و جهان امروز، هیچگاه از فلسطین به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام و نیز مسئله حیاتی جامعه عدالت‌خواه و صلح‌طلب غفلت نخواهد کرد.

این مسئول حمایت از مردم فلسطین را جزء آموزه‌های دینی، وظیفه‌ شرعی و مولفه‌های امنیت کشور دانست و گفت: امت اسلامی ثمره دلنشین انقلاب اسلامی ایران را در تمام عرصه‌های جهانی با تمام وجود احساس می‌کنند و باعث غرور و سرافرازی ماست که میراث‌دار انقلابی هستیم که مایه الهام تمامی ملت‌های آزاده جهان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه امروز فریاد استغاثه کودکان و زنان بی‌پناه و مظلوم فلسطینی در سراسر جهان طنین‌انداز است، گفت: صهیونیست‌ها مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه را آماج باران موشک‌ها، توپ‌ها و تانک‌های خود قرار داده و با قساوت و درندگی تمام، کودکان، زنان، سالخوردگان و جوانان آن سرزمین را به جرم مقاومت و دفاع از خانه، عزت و کرامت انسانی خود به خاک و خون می‌کشند.

خادمی در ادامه ضمن دعوت از مردم همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی باشکوه روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین بیان کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد روز قدس را همواره گرامی داشته‌اند و در حفظ آرمان‌های امام راحل ساعی بوده و هستند.

وی تصریح کرد: مسیرهای راهپیمایی روز قدس توسط شورای هماهنگی تبلیغات در هشت شهرستان و بخش‌های استان مشخص شده که امیدواریم راهپیمایی باشکوهی را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/82011/ک30

نظر شما