شناسهٔ خبر: 62149044 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

وزیر آموزش و پرورش:

ضرورت ترویج بصیرت انقلابی ‌در بین دانش‌آموزان

وزیر آموزش و پرورش گفت:آنچه امروز بیش از پیش احساس نیاز می‌شود؛ ضرورت ترویج و توسعه فرهنگ، بینش و بصیرت انقلابی و روحیه بلند جهادی در بین نسل امروزی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی صبح امروز با حضور در گلزار شهدای زاهدان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وزیر آموزش و پرورش در این آیین، شهدا را مظهر بارز ولایت‌مداری، سرسپردگی و مطیع امام و رهبر خویش دانست و اظهار داشت: آنچه امروز بیش از پیش احساس نیاز می‌شود؛ ضرورت ترویج و توسعه فرهنگ، بینش و بصیرت انقلابی و روحیه بلند جهادی در بین نسل امروزی است که بتوانند بهتر و بیشتر با اهداف و نقش الگویی شهدا و ایثارگران و رشادت‌های آنان آشنا شوند.

وی افزود: رسالت سنگین و خطیر دستگاه تعلیم و تربیت در زنده نگه داشتن این امر مهم و استمرار جریان سازی آن می‌طلبد تا همگان در این مسیر به نحو شایسته و مطلوبی طی طریق نماییم.

تاکید بر ‌ترویج و توسعه فرهنگ، بینش و بصیرت انقلابی ‌در بین دانش‌آموزانوزیر آموزش و پرورش با هدف دیدار با مسئولان استانی، منتخبان مدیران مدارس و معلمان و منتخبان دانش آموزان، حضور در شورای آموزش و پرورش استان و افتتاح و کلنگ زنی پروژه های آموزشی شامگاه روز گذشته وارد زاهدان شد و در فرودگاه بین المللی این شهر مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.

نظر شما