شناسهٔ خبر: 62142544 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

عزیززاده: ۱۰۰ درصد استقلال مدعی قهرمانی است

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص وضعیت این تیم به صحبت پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حمید عزیززاده، درباره بازی استقلال مقابل سپاهان گفت: در بازی مقابل سپاهان هر دو تیم فوتبال چندان جذابی ارائه ندادند چون بیشتر توپ در هوا بود و هر دو تیم روی زمین چندان برنامه‌ای نداشتند.

بیشتر بخوانید:

دقیقی: از صحبت‌های من درباره استقلال برداشت غلط شد!

وی افزود: نکونام به دلیل آن‌که بازیکنان مد نظرش جذب نشده‌اند نمی‌تواند در بازی‌های تمام برنامه‌هایش را اجرا کند. بضاعت استقلال چندان بالا نیست و دست نکونام خالی است. به همین دلیل نکونام نمی‌تواند هر سبکی دوست دارد را بازی کند.

پیشکسوت استقلال درباره پیشرفت استقلال در بازی‌های لیگ امسال توضیح داد: تا هفته سوم نمی‌شود تحلیل زیادی در خصوص تیم‌ها داشت. نه می‌توانیم پیشرفت ببینیم نه پسرفت. همه باید استقلال را حمایت کنند. شاید کسی مربی دیگری را دوست داشته باشد و چوب لای چرخ استقلال بگذارد. این می‌شود کسی که دنبال منافعش است. همه باید این استقلال را حمایت کنند.


عزیززاده درباره تغییر سیستم استقلال توضیح داد: یک مربی دوست دارد با ۴ مدافع بازی کند و یک مربی با ۳ مدافع. سیستم بر اساس داشته‌ها چیده می‌شود. در حال حاضر هم جواد نکونام دست بازی ندارد و بر اساس داشته‌هایش تصمیم گرفت این سیستم را انتخاب کند.

وی درباره بازی این هفته استقلال  مقابل استقلال خوزستان که برخی اعتقاد داشتند روی کاغذ آسان است توضیح داد: تیم انتهای جدول هم می تواند خطرناک باشد. دیدید که ناتینگهام می‌توانستند منچستر را شکست دهد. نمی‌توانید بگویید یک تیم ضعف است و قوی. کسی توقع آن برد از ملوان را نداشت. بازی مقابل استقلال خوزستان سخت بود اما با برد همراه شد. نکونام کارش را بلد است اما اگر بگذارند و زمان مناسب را داشته باشد. امیدوارم استقلال هر روز بیش از قبل پیشرفت کند.

پیشکسوت استقلال درباره اشبتاهات داوری رخ داده در لیگ گفت: هیچ‌جای دنیا دیگر بحث داوری و اشتباهاتش مطرح نیست چون var وجود دارد. زمانی است که هر دو طرف به داوری اعتراض دارند یعنی راه کار فقط کمک داور ویدیویی است.

عزیززاده در پایان گفت: صد در صد استقلال مدعی قهرمانی است. شک نداشته باشید. در ۴هفته استقلال ۳برد داشته و تنها  شکستش مقابل مدعی قهرمانی بوده که می‌توانست اصلا شکست نخورد. در آن بازی هم موقعیت آنچنانی بوجود نیامد و روی یک پنالتی این اتفاق افتاد.

منبع: برنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما