شناسهٔ خبر: 62141616 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پویش ملی سوغات اربعین برگزار می‌شود

پویش ملی سوغات اربعین با هدف به تصویر کشیدن ابعاد مختلف راهپیمایی اربعین، از سوی جهاددانشگاهی واحد صنعتی شریف برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

پویش ملی سوغات اربعین برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پویش ملی «سوغات اربعین» با هدف به تصویر کشیدن ابعاد مختلف راهپیمایی اربعین، اجتماع عظیم مسلمانان جهان و ایجاد پیوند میان افرادی که امکان حضور در مراسم اربعین را ندارند، برگزار می‌شود.

در این پویش فعالان فضای مجازی می‌توانند به راوی سفر اربعین تبدیل شده و روایت‌های خود را از راهپیمایی اربعین در سفر کربلا یا داخل کشور در قالب کلیپ، فیلم، وقایع‌نگاری در لحظه، عکس، دل‌نوشته، مصاحبه، خبر نقد و نظر برای هموطنان خود بیان کرده و به اشتراک بگذارند و با شرکت در این پویش از جوایز آن بهره‌مند شوند.

پویش ملی سوغات اربعین از سوی معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف و با همکاری جهاددانشگاهی واحد الزهرا، معاونت فرهنگی دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه علم و فرهنگ برپا می‌شود.

آثار ارسالی به این پویش باید ازسوی شرکت‌کننده تهیه شده باشد. محدودیت در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد و فیلم‌ها نباید بیشتر از یک دقیقه باشد. همچنین، کلیپ‌ها ترجیحاً باید در حد سه دقیقه و مصاحبه‌ها در قالب ورد، سایز قلم ۱۴، فونت زر، حداکثر دو صفحه A ۴ باشد. مصاحبه‌ها نیز نباید بیش از پنج دقیقه باشد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش ملی می‌توانند آثار خود را از طریق راه‌های ارتباطی در شبکه‌های اجتماعی بله، ایتا و تلگرام با آیدی m_jdsharif ارسال کنند. مهلت ارسال به این پویش نیز تا پایان شهریورماه است.

نظر شما