شناسهٔ خبر: 62138974 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

قاتل فراری قمی در درگیری مسلحانه با پلیس کشته شد

دادستان عمومی و انقلاب قم از کشته شدن قاتل فراری قمی در درگیری مسلحانه با پلیس استان فارس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین حسن غریب روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: این متهم با معاونت برادرش سوار بر موتورسیکلت همسر خود را به ضرب گلوله در خیابان ۲۰ متری زاد قم در مرداد ماه سال جاری به قتل رساند.

بیشتر بخوانید:

ماجرای قتل هولناک پسر ۴ ساله توسط مادر بی‌رحم / قاتل: می‌خواستم با یک مرد پولدار ازدواج کنم!

دادستان قم علت قتل همسر را اختلافات خانوادگی عنوان و خاطرنشان کرد: این متهم به همراه برادر خود که راکب موتور سیکلت بود اقدام به تعقیب خودرویی که همسرش سوار بوده است می کند و با شلیک چند گلوله او را به قتل می رساند و برادر دیگر خود را نیز در همان شب به ضرب گلوله مجروح می کند و هر دو متهم متواری می شوند.

غریب با اعلام اینکه مخفیگاه متهمان با تحقیقات فنی گسترده پلیس آگاهی و پیگیری های شبانه روزی و دستورات قضایی بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب قم و ارسال نیابت قضایی در کمتر از یک ماه در شیراز شناسایی شد گفت: با اعزام پلیس آگاهی قم و شیراز به همراه مقامات قضایی استان فارس به مخفیگاه متهمان در صبحگاه هفت شهریور طی درگیری مسلحانه بین متهمان و پلیس هر دو برادر به ضرب گلوله مأموران کشته می شوند.

وی در خصوص چگونگی این درگیری مسلحانه افزود: در ابتدا ماموران با محاصره متهمان که در منزل یکی از اقوام مخفی شده بودند با هشدارهای قانونی آنان را دعوت به تسلیم شدن کردند اما با مقاومت و تیراندازی قاتل به سمت پلیس، مجبور به استفاده از سلاح و تیر اندازی متقابل شده و هر دو متهم در این تیراندازی جان خود را از دست می دهند.

دادستان قم با اعلام اینکه از متهم یک سلاح گرم و ۲ خشاب در محل درگیری کشف شد گفت: بازپرس شعبه اول دادسرای قم دستورات قضایی لازم را برای دستگیری مخفی کنندگان این متهمان صادر کرده و برای آنان پرونده قضایی تشکیل شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما